ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ РАКЕТНО-АРТИЛЕРІЙСЬКОГО ОЗБРОЄННЯ

Автор(и)

  • Oleh Maslii кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, полковник, заступник начальника академії з навчальної роботи – начальник навчального відділу, Військова академія, м.Одеса, Україна https://orcid.org/0000-0003-2809-2763

DOI:

https://doi.org/10.24144/2524-0609.2019.45.125-129

Ключові слова:

військова освіта, принципи, майбутні офіцери ракетно-артилерійського озброєння.

Анотація

Анотація. Стаття присвячена актуальній проблемі формування професійної компетентності майбутніх офіцерів ракетно-артилерійського озброєння, зокрема, розглянуто та проаналізовано сукупність принципів організації освітнього процесу у військових закладах вищої освіти, особливе значення серед яких для військово-професійної підготовки майбутніх офіцерів ракетно-артилерійського озброєння мають принципи: системності, інтегративності, неперервності, внутрішньопредметної і міждисциплінарної цілісності, на основі яких визначаються базові ідеї процесу формування професійної компетентності майбутніх офіцерів ракетно-артилерійського озброєння. Використані методи дослідження: теоретичні ‒ вивчення та аналіз літератури щодо удосконалення процесу військово-професійної підготовки офіцерів для Збройних сил України та стосовно загальнонаукових принципів професійної освіти; синтез специфічних принципів, що зумовлюють формування професійної компетентності майбутніх офіцерів ракетно-артилерійського озброєння. Основними теоретичними положеннями, що зумовлюють формування професійної компетентності майбутніх офіцерів ракетно-артилерійського озброєння, визначено специфічні принципи: взаємодії з іншими видами підготовки у військових ЗВО, формування психологічної готовності до виконання професійних завдань, завершеності військово-професійної підготовки.

Посилання

References

Fitsula M.M. (2009). Pedahohika [Pedagogics]. Kyiv: Akademvydav. [in Ukrainian]

Kozlovska I.M. (2001). Teoretychni ta metodychni osnovy intehratsii znan uchniv profesiino-tekhnichnoi shkoly [Theoretical and Methodological Foundations of Integration of Students’ Knowledge in Professional and Technical Educationю Unpublished Doctoral Dissertation. Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine, Kyiv. [in Ukrainian].

Maksymiuk S.P. (2009). Pedahohika: navchalnyi posibnyk [Pedagogics: Textbook]. Kyiv: Kondor. [in Ukrainian].

Malafiik I.V. (2010). Dydaktyka: navchalnyi posibnyk [Didactics: Textbook]. Kyiv: Kondor. [in Ukrainian].

Oliinyk L.V. (2010). Kompetentnisnyi pidkhid yak neobkhidna umova suchasnoi osvity u viiskovomu universyteti [Competence Approach as a Necessary Condition of Modern Education in Military University]. Problemy osvity. 65. 43−48. [in Ukrainian].

Sobko Y.M. (2007). Teoretychni ta metodychni osnovy integratyvnykh kursiv u profesiino-tekhnichnii osviti: monohrafiia [Theoretical and Methodological Foundations of Integrative Courses in Professional and Technical Education: Monograph]. Lviv: Cpolom. [in Ukrainian].

Torichnyi O.V. (2012). Pedahohichna kontseptsiia orhanizatsii neperervnoi osvity maibutnikh ofitseriv-prykordonnykiv dlia vdoskonalennia viiskovo-spetsialnoi kompetentnosti [Pedagogical Concept of the Lifelong Learning of Future Border Guard Officers for Developing Military Special Competence]. Bulletin of National Academy of the State Border Guard Service of Ukraine, 3. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2012_3_26 (last accessed: 28.12.2018). [in Ukrainian].

Yahupov V.V. (2002) Pedahohika [Pedagogics]. Kyiv: Lybid. [in Ukrainian].

Yahupov V.V., Kryshtal N.A., & Korol V.N. (2012). Professionalnaia subektnost ofitserov Ministerstva chrezvychainykh situatsii Ukrainy [Professional Identity of the Officers of the Ministry of Emergency of Ukraine]. Selection of Scientific Works of National Academy of the State Border Guard Service of Ukraine named after B.Khmelnytskyi. Series: Pedagogical and Psychological Sciences, 64, 129–133. [in Russian]

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-24

Як цитувати

Maslii, O. (2019). ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ РАКЕТНО-АРТИЛЕРІЙСЬКОГО ОЗБРОЄННЯ. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота», (2(45), 125–129. https://doi.org/10.24144/2524-0609.2019.45.125-129

Номер

Розділ

Статті