ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ РАКЕТНО-АРТИЛЕРІЙСЬКОГО ОЗБРОЄННЯ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2019.45.125-129Ключові слова:
військова освіта, принципи, майбутні офіцери ракетно-артилерійського озброєння.Анотація
Анотація. Стаття присвячена актуальній проблемі формування професійної компетентності майбутніх офіцерів ракетно-артилерійського озброєння, зокрема, розглянуто та проаналізовано сукупність принципів організації освітнього процесу у військових закладах вищої освіти, особливе значення серед яких для військово-професійної підготовки майбутніх офіцерів ракетно-артилерійського озброєння мають принципи: системності, інтегративності, неперервності, внутрішньопредметної і міждисциплінарної цілісності, на основі яких визначаються базові ідеї процесу формування професійної компетентності майбутніх офіцерів ракетно-артилерійського озброєння. Використані методи дослідження: теоретичні ‒ вивчення та аналіз літератури щодо удосконалення процесу військово-професійної підготовки офіцерів для Збройних сил України та стосовно загальнонаукових принципів професійної освіти; синтез специфічних принципів, що зумовлюють формування професійної компетентності майбутніх офіцерів ракетно-артилерійського озброєння. Основними теоретичними положеннями, що зумовлюють формування професійної компетентності майбутніх офіцерів ракетно-артилерійського озброєння, визначено специфічні принципи: взаємодії з іншими видами підготовки у військових ЗВО, формування психологічної готовності до виконання професійних завдань, завершеності військово-професійної підготовки.
Посилання
References
Fitsula M.M. (2009). Pedahohika [Pedagogics]. Kyiv: Akademvydav. [in Ukrainian]
Kozlovska I.M. (2001). Teoretychni ta metodychni osnovy intehratsii znan uchniv profesiino-tekhnichnoi shkoly [Theoretical and Methodological Foundations of Integration of Students’ Knowledge in Professional and Technical Educationю Unpublished Doctoral Dissertation. Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine, Kyiv. [in Ukrainian].
Maksymiuk S.P. (2009). Pedahohika: navchalnyi posibnyk [Pedagogics: Textbook]. Kyiv: Kondor. [in Ukrainian].
Malafiik I.V. (2010). Dydaktyka: navchalnyi posibnyk [Didactics: Textbook]. Kyiv: Kondor. [in Ukrainian].
Oliinyk L.V. (2010). Kompetentnisnyi pidkhid yak neobkhidna umova suchasnoi osvity u viiskovomu universyteti [Competence Approach as a Necessary Condition of Modern Education in Military University]. Problemy osvity. 65. 43−48. [in Ukrainian].
Sobko Y.M. (2007). Teoretychni ta metodychni osnovy integratyvnykh kursiv u profesiino-tekhnichnii osviti: monohrafiia [Theoretical and Methodological Foundations of Integrative Courses in Professional and Technical Education: Monograph]. Lviv: Cpolom. [in Ukrainian].
Torichnyi O.V. (2012). Pedahohichna kontseptsiia orhanizatsii neperervnoi osvity maibutnikh ofitseriv-prykordonnykiv dlia vdoskonalennia viiskovo-spetsialnoi kompetentnosti [Pedagogical Concept of the Lifelong Learning of Future Border Guard Officers for Developing Military Special Competence]. Bulletin of National Academy of the State Border Guard Service of Ukraine, 3. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2012_3_26 (last accessed: 28.12.2018). [in Ukrainian].
Yahupov V.V. (2002) Pedahohika [Pedagogics]. Kyiv: Lybid. [in Ukrainian].
Yahupov V.V., Kryshtal N.A., & Korol V.N. (2012). Professionalnaia subektnost ofitserov Ministerstva chrezvychainykh situatsii Ukrainy [Professional Identity of the Officers of the Ministry of Emergency of Ukraine]. Selection of Scientific Works of National Academy of the State Border Guard Service of Ukraine named after B.Khmelnytskyi. Series: Pedagogical and Psychological Sciences, 64, 129–133. [in Russian]
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).