DOI: https://doi.org/10.24144/2524-0609.2019.45.130-134

ВИРІШЕННЯ ОСВІТНІХ ПРОБЛЕМ ДІТЕЙ-МІГРАНТІВ США В КОНТЕКСТІ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ

Zoriana Myhalyna

Анотація


Анотація. Мета статті – розкрити особливості вирішення освітніх проблем дітей-мігрантів в США, що передбачає такі завдання: охарактеризувати освітні проблеми дітей-мігрантів; проаналізувати діяльність державних і недержавних структур у вирішенні освітніх проблем; обґрунтувати роль полікультурної освіти в навчанні дітей-мігрантів. Методи дослідження: аналіз наукової літератури, нормативних актів з проблеми дослідження для обґрунтування сутності основних понять, виявлення сучасного стану дослідження проблеми, формулювання вихідних положень та висновків; аналіз навчальних програм для виявлення особливостей підготовки вчителя до роботи з дітьми-мігрантами. В статті розглядаються питання вирішення освітніх проблем дітей мігрантів в США. Наголошується, що США, як багатонаціональна країна, яка традиційно вважається країною мігрантів має значний досвід у вирішенні проблем цієї категорії населення,тому метою дослідження було вивчення досвіду США. Значна увага звертається на освітні проблеми. Підкреслюється важливе значення полікультурної освіти у вирішенні проблем навчання дітей етнічних меншин, мігрантів, яка є компонентом загальної освіти й спрямована на краще розуміння інших культур, сприяння встановленню позитивних відносин та взаєморозуміння між представниками різних культур. Аналізується діяльність Центрів координації освітніх програм для дітей-мігрантів. В дослідженні використані в основному теоретичні методи.


Ключові слова


культурне різноманіття; діти-мігранти; полікультурна освіта; наукові дослідження; освітні програми для мігрантів; США.

Повний текст:

PDF

Посилання


References

Banks, J.A., & Banks, C.A. (2003). Multicultural Education. Issues and Perspectives. New York: MacMillan.

Jacoby, T. (2004). Reinventing the melting pot: The new immigrants and what it means to be American. New York: Basic Books.

Morse S., & Hammer P. (1998). Migrant students attending college: Facilitating their success. ERIC ® clearing house on Rural Education and small schools. Service No. EDO ^RC.

Nieto, S. (2000). Affirming diversity: The sociopolitical context of multicul­tural education. New York: Longman.

Parker, W. С. (Ed.). (2002). Education for Democracy: Contexts, Curricula, Assessments. The Ohio State Univ.: Inf. Age Publ. Inc.

Sleeter, Ch. (2001).Culture, difference and power. New York: Teachers College Press.

Walqui, A. (2000). Access and engagement: Program design and instructional approaches for immigrant students in secondary schools. McHenry, IL, and Washington, DC: Delta Systems and Center for Applied Linguistics.


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Список використаної літератури (

Banks J.A., Banks C.A. Multicultural EducationIssues and Perspectives. New York: MacMillan, 2003. 480 p.

Education for DemocracyContextsCurriculaAssessments / Ed. by W. С. Parker. The Ohio State Univ.: Inf. Age Publ. Inc., 2002. 254 p.

Jacoby T. Reinventing the melting potThe new immigrants and what it means to be American. New York: Basic Books. 2004. 352 p.

Morse S., Hammer P. Migrant students attending college: Facilitating their success. ERIC ® clearing house on Rural Education and small schools. Service No. EDO ^RC., 1998. 1 p.

Nieto S. Affirming diversity: The sociopolitical context of multicultural education. New York: Longman, 2000. 480 p.

Sleeter Ch. Culture, difference and power. New York: Teachers College Press, 2001.

Walqui A. Access and engagement: Program design and instructional approaches for immigrant students in secondary schools. McHenry, IL, and Washington, DC: Delta Systems and Center for Applied Linguistics, 2000. 255 p.