ВИРІШЕННЯ ОСВІТНІХ ПРОБЛЕМ ДІТЕЙ-МІГРАНТІВ США В КОНТЕКСТІ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2019.45.130-134Ключові слова:
культурне різноманіття, діти-мігранти, полікультурна освіта, наукові дослідження, освітні програми для мігрантів, США.Анотація
Анотація. Мета статті – розкрити особливості вирішення освітніх проблем дітей-мігрантів в США, що передбачає такі завдання: охарактеризувати освітні проблеми дітей-мігрантів; проаналізувати діяльність державних і недержавних структур у вирішенні освітніх проблем; обґрунтувати роль полікультурної освіти в навчанні дітей-мігрантів. Методи дослідження: аналіз наукової літератури, нормативних актів з проблеми дослідження для обґрунтування сутності основних понять, виявлення сучасного стану дослідження проблеми, формулювання вихідних положень та висновків; аналіз навчальних програм для виявлення особливостей підготовки вчителя до роботи з дітьми-мігрантами. В статті розглядаються питання вирішення освітніх проблем дітей мігрантів в США. Наголошується, що США, як багатонаціональна країна, яка традиційно вважається країною мігрантів має значний досвід у вирішенні проблем цієї категорії населення,тому метою дослідження було вивчення досвіду США. Значна увага звертається на освітні проблеми. Підкреслюється важливе значення полікультурної освіти у вирішенні проблем навчання дітей етнічних меншин, мігрантів, яка є компонентом загальної освіти й спрямована на краще розуміння інших культур, сприяння встановленню позитивних відносин та взаєморозуміння між представниками різних культур. Аналізується діяльність Центрів координації освітніх програм для дітей-мігрантів. В дослідженні використані в основному теоретичні методи.
Посилання
References
Banks, J.A., & Banks, C.A. (2003). Multicultural Education. Issues and Perspectives. New York: MacMillan.
Jacoby, T. (2004). Reinventing the melting pot: The new immigrants and what it means to be American. New York: Basic Books.
Morse S., & Hammer P. (1998). Migrant students attending college: Facilitating their success. ERIC ® clearing house on Rural Education and small schools. Service No. EDO ^RC.
Nieto, S. (2000). Affirming diversity: The sociopolitical context of multicultural education. New York: Longman.
Parker, W. С. (Ed.). (2002). Education for Democracy: Contexts, Curricula, Assessments. The Ohio State Univ.: Inf. Age Publ. Inc.
Sleeter, Ch. (2001).Culture, difference and power. New York: Teachers College Press.
Walqui, A. (2000). Access and engagement: Program design and instructional approaches for immigrant students in secondary schools. McHenry, IL, and Washington, DC: Delta Systems and Center for Applied Linguistics.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
1.Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0) [https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk], котра дозволяє іншим особам вільно використовувати (читати, копіювати і роздруковувати) представлені матеріали, здійснювати пошук та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст з будь-якою законною некомерційною метою (у тому числі, з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
2.Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.