СИСТЕМА АВТОМАТИЗОВАНОГО ПРОЕКТУВАННЯ В ГРАФІЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2019.45.149-153Ключові слова:
графічна підготовка, система автоматизованого проектування (САПР), геометричне моделювання, механічна інженерія.Анотація
Анотація. Для кожної країни головним критерієм високої ефективності освітніх послуг є структурна і смислова відповідність між результатами навчання і реальними потребами високорозвиненого виробництва у фахівцях. Ставка у всьому світі робиться на технології цифрового виробництва, і зокрема комп’ютерні системи CAD і CAE. Мета дослідження: визначення і теоретичне обґрунтуванні сутності проблеми підготовки майбутніх інженерно-технічних фахівців у закладах вищої технічної освіти України та розкриття основ інноваційної методики навчання графічних дисциплін із використанням САПР на всіх етапах освітнього процесу. Використані методи дослідження: теоретичні – аналіз, узагальнення, систематизація з метою визначення стану та перспектив розробленості досліджуваної проблеми; емпіричні – експеримент, який полягав у виявленні особливостей інноваційної методики підготовки майбутніх інженерно-технічних фахівців в технічних закладах вищої освіти засобами САПР, вивченні рівня готовності студентів до використання системи CAD і CAE. Результатом нашого дослідження стала інноваційна методика підготовки майбутніх інженерно-технічних фахівців в технічних закладах вищої освіти засобами САПР – комплексне використання САПР протягом усього освітнього процесу. Запропонована методика гарантує якісну графічну підготовку, формування висококваліфікованого фахівця відповідно до сучасних потреб інноваційного підприємства. В першу чергу, це стосується побудови конструкторської документації в CAD-системах, аналізу виробів на основі CAE-систем, які разом з класичними дисциплінами забезпечують більш глибоке та якісне засвоєння навчального матеріалу студентами.
Посилання
References
Horbatiuk, R.M. (2008) Osnovni zasady hrafichnoi pidhotovky maibutnikh inzheneriv-pedahohiv [The basic principles of graphic training for future engineers-teachers]. URL: http://ps.stateuniversity.ks.ua/file/issue_47/57.pdf (last accessed: 04.01.2019) [in Ukrainian].
Ivanov, O.O., & Pietrikov, A.V. (2018, April) Perspektyvy vprovadzhennia avtomatyzovanykh system proektuvannia i upravlinnia v mashynobuduvanni [The perspective of the introduction of automated systems designing and management in mechanical engineering]. Proceedings of the 14th International Scientific Internet Conference «Advanced Technologies of Science And Education. URL: http://intkonf.org/ivanov-o-o-petrikov-a-v-perspektivi-vprovadzhennya-avtomatizovanih-sistem-proektuvannya-i-upravlinnya-v-mashinobuduvanni/ (last accessed: 04.01.2019) [in Ukrainian].
Koziar, M., Sasiuk Z., & Parfeniuk, O. (2018). Hrafichna pidhotovka maibutnoho fakhivtsia zasobamy SAPR [Graphic preparation of a future specialist using CAD]. Nova pedahohichna dumka, 2 (94), 122–126 [in Ukrainian].
Kokarieva, A.M. (2017). Suchasnyi stan profesiinoi pidhotovky inzheneriv v tekhnichnomu universyteti [The current state of professional training of engineers at a technical university]. Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology, 10, 1−4 [in Ukrainian].
Raikovska, H.O. (2017). Innovatsiina kontseptsiia modernizatsii hrafichnoi pidhotovky u VTNZ: Onovlennia zmistu, form ta metodiv navchannia i vykhovannia v zakladakh osvity [Innovative concept of modernization of graphic preparation in technical universities: Updating of content, forms and methods of education and education in educational institutions]. Collection of scientific works. Naukovi zapysky Rivnenskoho derzhavnoho humanitarnoho universytetu, 16 (59), 5−8 [in Ukrainian].
Raikovska, H.O., & Soloviov, A.V. (2017) Osoblyvosti vykorystannia CAE-system u navchalnomu protsesi maibutnikh bakalavriv z mekhanichnoi inzhenerii [Features of the use of CAE-systems in the learning process of future bachelors in mechanical engineering]. Scientific herald of uzhhorod University. Series: pedagogy. Social Work, 2 (41), 216−218 [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).