РЕСУРСНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДГОТОВКИ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2019.45.154-158Ключові слова:
освіта в галузі соціальної роботи, підготовка соціальних працівників в університеті, ресурсне забезпечення, інноваційне освітнє середовище.Анотація
Анотація. Підготовка майбутніх соціальних працівників у сучасних університетах як історично обумовлений, практико орієнтований і соціально значущий процес сприяє перетворенню середовища нормативної навчально-виховної діяльності на інноваційне освітнє середовище оновленої підготовки до професійної діяльності в галузі соціальної роботи. Мета дослідження: охарактеризувати ресурсне забезпечення оновленої підготовки соціальних працівників в умовах інноваційного освітнього середовища університету. Загальні методи дослідження передбачають застосування аналізу визначених проблем, які виникають у зв’язку з оновленням підготовки соціальних працівників, зокрема з її ресурсним забезпеченням. Результати дослідження: сформоване уявлення про ресурсне забезпечення підготовки соціальних працівників, представлені елементи й структура функціонування її складових. Проблема ресурсозабезпеченості створення інноваційного освітнього середовища університету важливим стає через те, що засоби можуть розглядатися як інструменти впливу на особистісний і професійний розвиток учасників освітнього процесу. Тому практична реалізація засобів навчально-виховної та педагогічної діяльності повинна підвищувати не тільки успішність підготовки соціальних працівників, але й сприяти активному залученню студентів та викладачів до інноваційної діяльності.
Посилання
References
Antonov, O.E. (ed.). (2014). Slovnyk bazovykh ponyat z kursu «Pedahohika» [Glossary of basic concepts of the course «Pedagogy»]. (2nd ed.). Zhytomyr: Vyd-vo ZHDU imeni Ivana Franka. [in Ukrainian].
Bezpalko, O.V. (2012) Resursy socialnoyi ta social`no-pedagogichnoyi roboty` [Resources of social and sociаl-pedagogical work]. In I.D.Zverieva (ed.). Encyklopediya dlya faxivciv socialnoyi sfery [Encyclopedia for professionals in the social sphere]. Kiev, Simferopol: «Universum» [in Ukrainian].
Bukach, M.M., Klymenyuk, N.V., & Gorlachuk, V.V. (2015). Slovnyk-dovidnyk iz socialnoyi roboty [Social Work Dictionary]. Mykolayiv. [in Ukrainian].
Konovalchuk, I. (2011). Zakonomirnosti ta umovy realizatsiyi innovatsiynykh osvitnikh protsesiv [The Patterns and Conditions of Implementing Innovative Educational Processes]. Rozvytok pedahohichnykh nauk v Ukrayini i Polʹshchi na pochatku ХХІ stolittya. Cherkasy: Chabanenko Yu.A. [in Ukrainian].
Mikhaylova, Yu.N. (2010) Vospitatel'no-obrazovatelnaya sreda vuza kak sredstvo povysheniya adaptivnosti studentov k professionalnoy deyatel'nosti [Educational and educational environment of the university as a means of improving the adaptability of students to professional activity]. Issues of modern science and practice, 9 (30), 131−137. [in Russian].
Savelchuk, I. (2013) Іnnovative training of social workers as a scientific problem. Socialinis ugdymas. Social Education, 4 (36), 27−33.
Seyko, N.A. (2002). Sotsialna pedahohika [Social pedagogy]. Zhytomyr: Zhytomyr State University. [in Ukrainian].
Vaynola, R.Kh. (2008). Tekhnolohizatsiya sotsialno-pedahohichnoyi roboty: teoriya ta praktyka.[Technologization of social-pedagogical work: theory and practice]. Kyiv: NPU imeni M.P.Drahomanova. [in Ukrainian].
Yasvin, V.A. (2001). Obrazovatelnaya sreda: ot modelirovaniya k proyektirovaniyu [Educational environment: from modeling to design]. Moscow: Smysl. [in Russian].
Yefimov, P.P., & Kostin, V.N. (2014) Sushchnost innovatsionnoy obrazovatelnoy sredy vuza [The essence of the innovative educational environment of the university]. Young scientist, 7, 502−506. [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
1.Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0) [https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk], котра дозволяє іншим особам вільно використовувати (читати, копіювати і роздруковувати) представлені матеріали, здійснювати пошук та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст з будь-якою законною некомерційною метою (у тому числі, з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
2.Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.