РЕСУРСНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДГОТОВКИ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2019.45.154-158Ключові слова:
освіта в галузі соціальної роботи, підготовка соціальних працівників в університеті, ресурсне забезпечення, інноваційне освітнє середовище.Анотація
Анотація. Підготовка майбутніх соціальних працівників у сучасних університетах як історично обумовлений, практико орієнтований і соціально значущий процес сприяє перетворенню середовища нормативної навчально-виховної діяльності на інноваційне освітнє середовище оновленої підготовки до професійної діяльності в галузі соціальної роботи. Мета дослідження: охарактеризувати ресурсне забезпечення оновленої підготовки соціальних працівників в умовах інноваційного освітнього середовища університету. Загальні методи дослідження передбачають застосування аналізу визначених проблем, які виникають у зв’язку з оновленням підготовки соціальних працівників, зокрема з її ресурсним забезпеченням. Результати дослідження: сформоване уявлення про ресурсне забезпечення підготовки соціальних працівників, представлені елементи й структура функціонування її складових. Проблема ресурсозабезпеченості створення інноваційного освітнього середовища університету важливим стає через те, що засоби можуть розглядатися як інструменти впливу на особистісний і професійний розвиток учасників освітнього процесу. Тому практична реалізація засобів навчально-виховної та педагогічної діяльності повинна підвищувати не тільки успішність підготовки соціальних працівників, але й сприяти активному залученню студентів та викладачів до інноваційної діяльності.
Посилання
References
Antonov, O.E. (ed.). (2014). Slovnyk bazovykh ponyat z kursu «Pedahohika» [Glossary of basic concepts of the course «Pedagogy»]. (2nd ed.). Zhytomyr: Vyd-vo ZHDU imeni Ivana Franka. [in Ukrainian].
Bezpalko, O.V. (2012) Resursy socialnoyi ta social`no-pedagogichnoyi roboty` [Resources of social and sociаl-pedagogical work]. In I.D.Zverieva (ed.). Encyklopediya dlya faxivciv socialnoyi sfery [Encyclopedia for professionals in the social sphere]. Kiev, Simferopol: «Universum» [in Ukrainian].
Bukach, M.M., Klymenyuk, N.V., & Gorlachuk, V.V. (2015). Slovnyk-dovidnyk iz socialnoyi roboty [Social Work Dictionary]. Mykolayiv. [in Ukrainian].
Konovalchuk, I. (2011). Zakonomirnosti ta umovy realizatsiyi innovatsiynykh osvitnikh protsesiv [The Patterns and Conditions of Implementing Innovative Educational Processes]. Rozvytok pedahohichnykh nauk v Ukrayini i Polʹshchi na pochatku ХХІ stolittya. Cherkasy: Chabanenko Yu.A. [in Ukrainian].
Mikhaylova, Yu.N. (2010) Vospitatel'no-obrazovatelnaya sreda vuza kak sredstvo povysheniya adaptivnosti studentov k professionalnoy deyatel'nosti [Educational and educational environment of the university as a means of improving the adaptability of students to professional activity]. Issues of modern science and practice, 9 (30), 131−137. [in Russian].
Savelchuk, I. (2013) Іnnovative training of social workers as a scientific problem. Socialinis ugdymas. Social Education, 4 (36), 27−33.
Seyko, N.A. (2002). Sotsialna pedahohika [Social pedagogy]. Zhytomyr: Zhytomyr State University. [in Ukrainian].
Vaynola, R.Kh. (2008). Tekhnolohizatsiya sotsialno-pedahohichnoyi roboty: teoriya ta praktyka.[Technologization of social-pedagogical work: theory and practice]. Kyiv: NPU imeni M.P.Drahomanova. [in Ukrainian].
Yasvin, V.A. (2001). Obrazovatelnaya sreda: ot modelirovaniya k proyektirovaniyu [Educational environment: from modeling to design]. Moscow: Smysl. [in Russian].
Yefimov, P.P., & Kostin, V.N. (2014) Sushchnost innovatsionnoy obrazovatelnoy sredy vuza [The essence of the innovative educational environment of the university]. Young scientist, 7, 502−506. [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).