ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАЦІЇ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ У КУРСАНТІВ МОРСЬКИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2019.45.191-195Ключові слова:
мотивація, професійна комунікація, англійська мова, наукові конференції, морські навчальні заклади.Анотація
Aнотація. Мета даного дослідження: пошук шляхів та розробка заходів підвищення мотивації до професійної комунікації англійською мовою у курсантів морських вищих навчальних закладів. Використані методи дослідження: аналіз, синтез, систематизація, педагогічне спостереження та бесіди. В статті розроблені заходи щодо підвищення мотивації до професійної комунікації англійською мовою у курсантів морських навчальних закладів. Констатована гостра необхідність посилення курсу викладання англійської мови в морських вишах. Виявлено, що головною рушійною силою покращення професійної комунікації англійською мовою у курсантів є мотивація. Також здійснено висновок щодо необхідності своєчасного забезпечення курсантів постійно оновленими навчально-методичними матеріалами, які адаптовані під конкретні спеціальності, що дозволить активізувати інтерес, який є одним з компонентів в структурі мотивації. Виокремлено методичні характеристики для покращення навчання науково-технічній мові. Крім цього зазначена важливість організації позааудиторної роботи з курсантами, залучення їх до наукових досліджень, до участі в конференціях, конкурсах. Розкрито сутність, переваги та шляхи організації такої діяльності, як засобу підвищення мотивації до професійної комунікації англійською мовою.
Посилання
References
Finiv, O.Ya. (2017). Motyvatsiya diyalnosti lyudyny [Motivation of human activity]. Lviv: LvDUVS. [in Ukrainian].
Hordyeyeva, A.Y. (2014). Sposoby motyvatsiyi komunikatyvnoyi diyalnosti maybutnikh psykholohiv u protsesi formuvannya umin anhlomovnoho profesiynoho spilkuvannya [Methods of motivating the communicative activity of future psychologists in the process of formation of the English language professional communication skills]. Movni i kontseptualni kartyny svitu, 50(1), 207−212. [in Ukrainian].
International Convention on Standards of Training, Certification and Watchkeeping for Seafarers (STCW). 2010. URL: http://www.imo.org/en/about/conventions/listofconventions/pages/international-convention-on-standards-of-training,-certification-and-watchkeeping-for-seafarers-(stcw).aspx (last accessed: 10.04.2019)
Kharzhevska, O.M. (2015). Formuvannya profesiynoyi motyvatsiyi u studentiv inzhenerno-tekhnichnykh spetsialnostey pry vyvchenni anhliyskoyi movy [Formation of professional motivation for students of engineering and technical specialties for the English language studying]. Bulletin of the National Academy of the State Border Guard Service of Ukraine. Series: Psychology, 1. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadpn_2015_1_14 (last accessed 02.04.2019).
Kuzan, H. (2016). Innovatsiyni tekhnolohiyi u formuvanni motyvatsiyi do vyvchennya inozemnoyi movy u studentiv neprofilnykh vyshiv [Innovative technologies in the formation of motivation to study a foreign language among non-language students]. Molod i rynok, 8, 42−46. [in Ukrainian].
Kushmar, L.V. (2017). Motyvatsiya yak neobkhidna skladova opanuvannya dystsypliny «Anhliyska mova (za profesiynym spryamuvannyam)» [Motivation as a necessary component of mastering the discipline «English for professional purpose)»]. Inozemni movy, 2, 34−38. [in Ukrainain].
Lytovchenko, I.M. (2014). Pidvyshchennya motyvatsiyi studentiv do inshomovnoho spilkuvannya na zanyattyakh anhliyskoyi movy profesiynoho spryamuvannya [Increasing the motivation of students to speak foreign languages at English language classes for professional use]. Osvita doroslykh: teoriya, dosvid, perspektyvy, 1, 108−114. [in Ukrainian].
Lobanova, S.I. (2016). Rol zovnishnoyi motyvatsiyi pry vyvchenni inozemnykh mov studentamy tekhnichnykh vyshchykh navchalnykh zakladiv [The role of external motivation in the study of foreign languages by students of technical higher education institutions]. Onovlennya zmistu, form ta metodiv navchannya i vykhovannya v zakladakh osvity, 14, 89−92. [in Ukrainian].
Mihirin, P.I. (2017). Vyvchennya inozemnoyi movy yak skladovoyi chastyny humanitarnoyi osvity v umovakh vyshchoho tekhnichnoho navchalnoho zakladu [Studying the foreign language as a component of humanitarian education in a higher technical educational institution]. Onovlennya zmistu, form ta metodiv navchannya i vykhovannya v zakladakh osvity, 16, 98−101. [in Ukrainian].
Pavlyuk, M.M. (2016). Psykholohiya motyvatsiyi [Psychology of motivation]. Zhytomyr: Vyd-vo ZHDU im.I.Franka. [in Ukrainian].
Petrova, T.I. (2014). Mizhpredmetni zvyazky yak efektyvnyy zasib motyvatsiyi protsesu navchannya profesiyno spryamovanoyi anhliysʹkoyi movy studentiv nemovnykh vyshchykh navchalʹnykh zakladiv [Interpersonal relations as an effective means of motivating the process of teaching professionally oriented English to students of non-language higher education institutions]. Mistobuduvannya ta terytorialne planuvannya, 52, 311−315. [in Ukrainian].
Rikhter, O.Ye. (2016). Problema rozvytku motyvatsiynoyi sfery osobystosti studenta pry vyvchenni inozemnoyi movy u nemovnomu VNZ [The problem of the development of the student's motivational sphere in the study of a foreign language in a non-language higher educational establishment]. Molodyy vchenyy, 4, 565−568. [in Ukrainian].
Tarasenko, M.I. (2018). Sposoby pidvyshchennya motyvatsiyi studentiv do vyvchennya inozemnoyi movy [Ways to increase motivation of students to study foreign language]. Collection of Scientific Works of Kherson State University. Series: Pedagogical Sciences, 81 (2), 65−67. [in Ukrainian].
Schunk, D. H., Pintrich, P. R., & Meece, J. L. (2008). Motivation in education: Theory, research, and applications. Upper Saddle River, NJ: Pearson Prentice Hall.
Varyanko, T. (2017). Vdoskonalennya navchannya inozemnoyi movy v tekhnichnykh vyshchykh navchalnykh zakladakh [Improvement of foreign language teaching in technical higher educational institutions]. Molod i rynok, 2, 134−138. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
1.Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0) [https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk], котра дозволяє іншим особам вільно використовувати (читати, копіювати і роздруковувати) представлені матеріали, здійснювати пошук та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст з будь-якою законною некомерційною метою (у тому числі, з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
2.Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.