ПЕРЕДУМОВИ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА БУКОВИНІ (КІНЕЦЬ ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТ.)
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2019.45.209-212Ключові слова:
методика навчання англійської мови, Буковина, передумова, метод.Анотація
Анотація. Актуальність дослідження регіональних особливостей розвитку методики навчання англійської мови на Буковині (кінець XIX – початок XX ст.) зумовлена сучасними вимогами суспільства до професійної компетентності учителів/викладачів англійської мови, потребою оновлення процесу підготовки студентів, магістрантів, аспірантів шляхом поглиблення знань з історії методики навчання англійської мови за допомогою конкретно-історичного матеріалу. Метою статті є висвітлення передумов розвитку методики навчання англійської мови на Буковині в зазначений відрізок часу. В процесі пошуку використано підходи, принципи і методи чотирьох рівнів: філософського, загальнонаукового, конкретно-наукового і технологічного. Встановлено, що досліджуваний період характеризується наявністю позитивних змін у суспільно-політичному і освітньому житті буковинського краю, що стало наслідком впливу історико-соціальних та освітньо-організаційних чинників. Розвитку методики навчання англійської мови на Буковині сприяло прийняття відповідних законів, які лібералізували освітню і соціальну політику в краї, а також поступ суміжних із методикою наук: порівняльного мовознавства та асоціативної психології, лінгвістичної теорії младограматиків, експериментальної психології, порівняльної психології, гештальтпсихології.
Посилання
References
Botushanskyi, V.M. (2017). Narysy z istorii osvity na Bukovyni (XIX – pochatok XX st.) [Essays on the history of education in Bukovyna (XIX – early XX century)]. Chernivtsi: Tekhnodruk. [in Ukrainian].
Botushanskyi, V.M., Dobrzhanskyi, O.V., &Makar, Yu.I. (1998). Bukovyna. Istorychnyi narys. [Bukovyna. A Historical essay]. Chernivtsi: Zelena Bukovyna. [in Ukrainian].
Hez, N.Y., & Frolova, H.M. (2008). Istoryia zarubezhnoi metodiki prepodavaniia inostrannykh yazykov [History of foreign languages teaching methods]. Moscow: Akademia. [in Russian].
Zakon dlia Hertsohstva Bukoviny otnosytelno realnykh shkol. [The law of Duchy Bukovyna concerning public schools] (1869). Dnevnyk Zakonov i rasporiazhenii dlia hertsohstva Bukoviny (pp. 67–74). Chernivtsi [in Russian].
Kobylianska, L.I. (1998). Stanovlennia i rozvytok ukrayinskykh narodnykh shkil na Bukovyni (70-ti rr. XVIII – pochatok XX st.). [Formation and development of the Ukrainian public schools in Bukovyna (the 70s of the XVIII – early XX cent.)] (Unpublished Candidate`s Dissertation). Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, Ivano-Frankivsk. [in Ukrainian].
Labinska, B.I. (2013). Istorychni narysy z metodyky navchannya inozemnykh mov na zakhidnoukrayins'kykh zemlyakh (druha polovyna XIX – persha polovyna XX st.) [Historical sketches on the methodology of teaching foreign languages in the Western Ukrainian lands (the second half of the XIX – the first half of the XX century)]. Kyiv: KNLU. [in Ukrainian].
Penishkevych, O.I. (2002). Rozvytok ukrayinskoho shkilnytstva na Bukovyni (XVIII – pochatok XX st.) [The development of the Ukrainian education in Bukovyna (XVIII – early XX century)], Chernivtsi: Ruta. [in Ukrainian].
Petriuk, I.M. (1998). Stanovlennia i rozvytok zahalnoyi serednoyi osvity na Bukovyni (kinets ХVІІІ – pochatok XX st.) (Extended Abstract of Candidate Dissertation). Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, Ivano-Frankivsk. [in Ukrainian].
Neuten Jahresbericht der gr.-or. (1872). Ober-Realschule in Czernowitz. Veröffentlicht von Dr. Wenzel Korn. Czernowitz: Druck von Rudolf Eckhardt. [in German].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
1.Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0) [https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk], котра дозволяє іншим особам вільно використовувати (читати, копіювати і роздруковувати) представлені матеріали, здійснювати пошук та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст з будь-якою законною некомерційною метою (у тому числі, з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
2.Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.