КОНТРОЛЬ ТА ОЦІНЮВАННЯ ЗАГАЛЬНОІНЖЕНЕРНОЇ ТА МАТЕМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-МЕХАНІКІВ ПЕРЕД ВИВЧЕННЯМ ДИСЦИПЛІНИ «ТЕОРІЯ МЕХАНІЗМІВ І МАШИН»

Автор(и)

  • Andrii Shostachuk кандидат технічних наук, доцент, кафедра прикладної механіки і комп’ютерно-інтегрованих технологій, Житомирський державний технологічний університет м.Житомир, Україна https://orcid.org/0000-0002-4924-1222

DOI:

https://doi.org/10.24144/2524-0609.2019.45.243-246

Ключові слова:

механізм, механіка, вища математика, ймовірність.

Анотація

Анотація. «Теорія механізмів і машин» є однією з найскладніших загальноінженерних дисциплін, для її ефективного вивчення необхідно мати ґрунтовні попередньо отримані знання із, в першу чергу, вищої математики та теоретичної механіки. Тому актуальним питанням є організація контролю для виявлення дійсних знань з вищезазначених дисциплін з метою корекції процесу подальшого вивчення теорії механізмів і машин. Метою дослідження є визначення змісту завдань для перевірки знань з вищої математики та теоретичної механіки, а також ймовірнісна оцінка вгадування тесту, тобто отримання необ’єктивної оцінки. Для вирішення завдань дослідження було використано методи: теоретичний (вивчення та аналіз навчальної та наукової літератури) та ймовірнісний (оцінка ймовірності отримання необ’єктивної оцінки при тестуванні). Проаналізовано особливості та основні розділи дисципліни «Теорія механізмів і машин». які умовно розділено на дві частини: перша – синтез і аналіз механізмів, друга – окремі види механізмів. Запропоновано теми, які повинні бути присутніми в тестах для визначення знань студентів з теоретичної механіки та вищої математики. Визначено ймовірність вгадування тесту, який містить 10 питань, кожне з яких має 5 відповідей, включаючи одне вірне. З’ясовано вплив збільшення кількості запропонованих відповідей в одному тесті на зменшення ймовірності отримання необґрунтованої позитивної оцінки.

Посилання

References

Anufriieva O. (2017). Kryterialna baza vyiavlennia hotovnosti maibutnikh inzheneriv do profesiinoi samorealizatsii v protsesi navchalnykh [The сriterion base of identifying the future engineers’ readiness for the professional self-realization during the educational practice]. Scientific journal of Mykolaiv National University named after V.O.Sukhomlynsky. Series: Pedagogical sciences, 4(59), 18–22. [in Ukrainian].

Burlaka, V.V., Kucherenko, S.I., Mazorenko, D.I., & Tyshchenko, L.M. (2009). Osnovy teorii mekhanizmiv i mashyn [The foundation of the theory of mechanisms and machines]. Kharkiv [in Ukrainian].

Kinytskyi, Ya.T. (2002). Teoriia mekhanizmiv i mashyn [The theory of mechanisms and machines]. Kyiv: Naukova dumka, [in Ukrainian].

Novytska L. & Levchuk O. (2018). Testy yak efektyvnyi instrument kontroliu znan studentiv v protsesi vyvchennia vyshchoi matematyky [Tests as an effective tool to control the students’ knowledge in the process of studying higher mathematics]. Scientific Herald of Uzhhorod University. Series: Pedagogy. Social work, 1(42), 164–167. [in Ukrainian].

Romanchuk, N., & Maiboroda O. (2018). Kontseptualni zasady formuvannia matematychnykh kompetentnostei studentiv vyshchykh tekhnichnykh zakladiv osvity [Conceptual basis for the formation of the mathematical competences of the students of higher technical educational institutions]. Scientific journal of Mykolaiv National University named after V.O.Sukhomlynsky. Series: Pedagogical sciences, 4(63), 123–127. [in Ukrainian].

Zuieva A.B. (2013). Rezultaty doslidzhennia sformovanosti profesiinoho myslennia maibutnikh tekhnikiv-mekhanikiv ahropromyslovoho vyrobnytstva [The results of the studying of the professional thinking formation of future technicians-mechanics in the agrarian industrial production]. Scientific notes of Rivne State Humanitarian University Onovlennia. Series: The updating of the content, forms and methods of the education and upbringing in educational institutions, 7(50), 68–71. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-24

Як цитувати

Shostachuk, A. (2019). КОНТРОЛЬ ТА ОЦІНЮВАННЯ ЗАГАЛЬНОІНЖЕНЕРНОЇ ТА МАТЕМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-МЕХАНІКІВ ПЕРЕД ВИВЧЕННЯМ ДИСЦИПЛІНИ «ТЕОРІЯ МЕХАНІЗМІВ І МАШИН». Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота», (2(45), 243–246. https://doi.org/10.24144/2524-0609.2019.45.243-246

Номер

Розділ

Статті