ПІДГОТОВКА ПОЛІКУЛЬТУРНОГО ВЧИТЕЛЯ ДО НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ-МІГРАНТАМИ В США
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2020.47.186-190Ключові слова:
полікультурна освіта, полікультурний учитель, професійна підготовка, діти-мігранти, США.Анотація
В статті розглядаються проблеми полікультурної підготовки вчителя для роботи з дітьми-мігрантами. Підкреслюється, що проблема навчання і виховання дітей-мігрантів сьогодні є дуже важливою для багатьох країн світу. Оскільки саме в США нагромаджено значний позитивний досвід роботи з дітьми-мігрантами і підготовки педагогічних кадрів для цієї роботи, метою дослідження є виявлення особливостей підготовки полікультурного вчителя в США, здатного забезпечити навчально-виховну роботу з дітьми-мігрантами. Використані переважно теоретичні методи дослідження: аналіз наукових джерел для здійснення систематизації і узагальнення інформації; визначення базових положень; уточнення сучасного стану дослідження проблеми, можливостей її вирішення. У процесі дослідження розкрито мету, завдання, функції полікультурної освіти педагогічних кадрів в США, проаналізовано окремі програми підготовки. Наголошується на важливості використання прогресивних ідей американського досвіду у вітчизняному освітньому просторі.
Посилання
Список використаної літератури
Banks J.A., Banks C.A. Multicultural education. Issues and Perspectives. New York: MacMillan, 2003. 173 р.
Parker W.С. Education for Democracy: Contexts, Curricula, Assessments. The Ohio State Univ.: Inf. Age Publ. Inc., 2002. 242 p.
Jacoby T. Reinventing the melting pot: The new immigrants and what it means to be American. New York: Basic Books, 2004. 456 p.
Gay G., Howard T. Multicultural teacher education for the 21st century. Teacher Educator. 2000. № 36 (l). РP.l−16.
Ballinger C. Teaching Other People’s Children: Literacy and Learning in a Bilingual Classroom. New York: Teachers College Press, 2000. 137 p.
Larke P., Wiseman D., Bradley C. The minority mentorship project: Changing attitudes of preservice teachers for diverse classrooms. Action in Teacher Education. l992. № 12(3). PР.5−l 1.
Bartosh O. Intercultural competence as a part of professional qualities. Logos. 2020. Issue 104. PP. 148−155. https://doi.org/10.24101/logos.2020.59
Committee on multicultural education. Educators’ preparation for cultural and linguistic diversity: A call to action. URL: http://aacte.org/pdf/Programs/Multicultural/culturallinguistic.pdf (дата звернення 03.09.2020)
Smith B.O., Stanley W.O., Shores J.H. Fundamentals of curriculum development. NY: World Book, 1997. 309 p.
Evans E., Torrey C., Newton S. Multicultural education requirements in teacher certification. Multicultural Education. 1997. № 4 (3). РP.9−11.
Bennet C.I., Cole D., Thompson J.N. Preparing teachers of color at a predominantly White university: A case study of Project TEAM. Teaching and Teacher Education.2000. No 16. PР.445−464.
Elijah R. Untold stories: Implications for understanding minority pre-service teachers’ experiences. Racism and racial inequality: Implications for teacher education. Washington, DC: American Association of Colleges for Teacher Education, 2001. 348 p.
References
Banks, J.A., & Banks, C.A. (2003). Multicultural education. Issues and Perspectives. MacMillan.
Parker, W.С. (2002). Education for Democracy: Contexts, Curricula, Assessments. Inf. Age Publ.
Jacoby, T. (2004). Reinventing the melting pot: The new immigrants and what it means to be American. Basic Books.
Gay, G., & Howard, T. (2000). Multicultural teacher education for the 21st century. Teacher Educator, 36 (l), l−16.
Ballinger, C. (2000). Teaching Other People’s Children: Literacy and Learning in a Bilingual Classroom. Teachers College Press.
Larke, P., Wiseman, D., & Bradley, C. (1992). The minority mentorship project: Changing attitudes of preservice teachers for diverse classrooms. Action in Teacher Education, 12 (3), 5−l1.
Bartosh, O. (2020). Intercultural competence as a part of professional qualities. Logos, 104, 148−155. https://doi.org/10.24101/logos.2020.59
Committee on multicultural education. Educators’ preparation for cultural and linguistic diversity: A call to action. http://aacte.org/pdf/Programs/Multicultural/culturallinguistic.pdf
Smith, B.O., Stanley, W.O., & Shores J.H. (1997). Fundamentals of curriculum development. World Book.
Evans, E., Torrey, C., & Newton, S. (1997). Multicultural education requirements in teacher certification. Multicultural Education, 4 (3), 9−11.
Bennet, C.I., Cole, D., & Thompson, J.N. (2000). Preparing teachers of color at a predominantly White university: A case study of Project TEAM. Teaching and Teacher Education, 16, 445−464.
Elijah, R. (2001). Untold stories: Implications for understanding minority pre-service teachers’ experiences. Racism and racial inequality: Implications for teacher education. American Association of Colleges for Teacher Education.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).