ПІДГОТОВКА ПОЛІКУЛЬТУРНОГО ВЧИТЕЛЯ ДО НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ-МІГРАНТАМИ В США
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2020.47.186-190Ключові слова:
полікультурна освіта, полікультурний учитель, професійна підготовка, діти-мігранти, США.Анотація
В статті розглядаються проблеми полікультурної підготовки вчителя для роботи з дітьми-мігрантами. Підкреслюється, що проблема навчання і виховання дітей-мігрантів сьогодні є дуже важливою для багатьох країн світу. Оскільки саме в США нагромаджено значний позитивний досвід роботи з дітьми-мігрантами і підготовки педагогічних кадрів для цієї роботи, метою дослідження є виявлення особливостей підготовки полікультурного вчителя в США, здатного забезпечити навчально-виховну роботу з дітьми-мігрантами. Використані переважно теоретичні методи дослідження: аналіз наукових джерел для здійснення систематизації і узагальнення інформації; визначення базових положень; уточнення сучасного стану дослідження проблеми, можливостей її вирішення. У процесі дослідження розкрито мету, завдання, функції полікультурної освіти педагогічних кадрів в США, проаналізовано окремі програми підготовки. Наголошується на важливості використання прогресивних ідей американського досвіду у вітчизняному освітньому просторі.
Посилання
Список використаної літератури
Banks J.A., Banks C.A. Multicultural education. Issues and Perspectives. New York: MacMillan, 2003. 173 р.
Parker W.С. Education for Democracy: Contexts, Curricula, Assessments. The Ohio State Univ.: Inf. Age Publ. Inc., 2002. 242 p.
Jacoby T. Reinventing the melting pot: The new immigrants and what it means to be American. New York: Basic Books, 2004. 456 p.
Gay G., Howard T. Multicultural teacher education for the 21st century. Teacher Educator. 2000. № 36 (l). РP.l−16.
Ballinger C. Teaching Other People’s Children: Literacy and Learning in a Bilingual Classroom. New York: Teachers College Press, 2000. 137 p.
Larke P., Wiseman D., Bradley C. The minority mentorship project: Changing attitudes of preservice teachers for diverse classrooms. Action in Teacher Education. l992. № 12(3). PР.5−l 1.
Bartosh O. Intercultural competence as a part of professional qualities. Logos. 2020. Issue 104. PP. 148−155. https://doi.org/10.24101/logos.2020.59
Committee on multicultural education. Educators’ preparation for cultural and linguistic diversity: A call to action. URL: http://aacte.org/pdf/Programs/Multicultural/culturallinguistic.pdf (дата звернення 03.09.2020)
Smith B.O., Stanley W.O., Shores J.H. Fundamentals of curriculum development. NY: World Book, 1997. 309 p.
Evans E., Torrey C., Newton S. Multicultural education requirements in teacher certification. Multicultural Education. 1997. № 4 (3). РP.9−11.
Bennet C.I., Cole D., Thompson J.N. Preparing teachers of color at a predominantly White university: A case study of Project TEAM. Teaching and Teacher Education.2000. No 16. PР.445−464.
Elijah R. Untold stories: Implications for understanding minority pre-service teachers’ experiences. Racism and racial inequality: Implications for teacher education. Washington, DC: American Association of Colleges for Teacher Education, 2001. 348 p.
References
Banks, J.A., & Banks, C.A. (2003). Multicultural education. Issues and Perspectives. MacMillan.
Parker, W.С. (2002). Education for Democracy: Contexts, Curricula, Assessments. Inf. Age Publ.
Jacoby, T. (2004). Reinventing the melting pot: The new immigrants and what it means to be American. Basic Books.
Gay, G., & Howard, T. (2000). Multicultural teacher education for the 21st century. Teacher Educator, 36 (l), l−16.
Ballinger, C. (2000). Teaching Other People’s Children: Literacy and Learning in a Bilingual Classroom. Teachers College Press.
Larke, P., Wiseman, D., & Bradley, C. (1992). The minority mentorship project: Changing attitudes of preservice teachers for diverse classrooms. Action in Teacher Education, 12 (3), 5−l1.
Bartosh, O. (2020). Intercultural competence as a part of professional qualities. Logos, 104, 148−155. https://doi.org/10.24101/logos.2020.59
Committee on multicultural education. Educators’ preparation for cultural and linguistic diversity: A call to action. http://aacte.org/pdf/Programs/Multicultural/culturallinguistic.pdf
Smith, B.O., Stanley, W.O., & Shores J.H. (1997). Fundamentals of curriculum development. World Book.
Evans, E., Torrey, C., & Newton, S. (1997). Multicultural education requirements in teacher certification. Multicultural Education, 4 (3), 9−11.
Bennet, C.I., Cole, D., & Thompson, J.N. (2000). Preparing teachers of color at a predominantly White university: A case study of Project TEAM. Teaching and Teacher Education, 16, 445−464.
Elijah, R. (2001). Untold stories: Implications for understanding minority pre-service teachers’ experiences. Racism and racial inequality: Implications for teacher education. American Association of Colleges for Teacher Education.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
1.Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0) [https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk], котра дозволяє іншим особам вільно використовувати (читати, копіювати і роздруковувати) представлені матеріали, здійснювати пошук та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст з будь-якою законною некомерційною метою (у тому числі, з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
2.Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.