РИЗИКИ ВІДСУТНОСТІ ТРАДИЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ ПРОТЯГОМ ПАНДЕМІЇ COVID-19 (НА МАТЕРІАЛАХ ЮНЕСКО)
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2021.48.79-82Ключові слова:
заклади освіти; учні; студенти; дистанційна форма навчання; пандемія COVID-19.Анотація
Вплив відвідування закладів освіти та пов'язаний з ним ризик передачі хвороби ще не має достатньо доведено, проте шкідливі наслідки повного переходу на дистанційну форму освіти таких закладів є безперечними і впливають на безпеку, добробут та навчання дітей/студентів, про що свідчать матеріали та документи багатьох держав. Мета статті є визначення ризиків відсутності традиційного освітнього процесу у закладах освіти протягом пандемії Covid-19 використовуючи матеріали Організації Об’єднаних Націй з питань освіти, науки і культури. Основою дослідження стали такі теоретичні методи: аналітичний та описовий методи опрацювання теоретичних і критичних джерел та ресурсів, пов’язаних з реалізацією освітнього процесу, з метою визначення ризиків пов’язаних із забезпеченням дистанційної форми навчання протягом пандемії Covid-19. Аналіз контекстуальних ризиків відсутності традиційного освітнього процесу у закладах освіти протягом пандемії Covid-19 дозволяє визначити алгоритм роботи органів освіти задля визначення: 1) пріоритетності закладів освіти для відновлення їх повної чи часткової роботи; 2) пріоритетність заходів щодо зменшення ризиків зараження у закладах освіти; 3) змін зони фокусу дистанційного навчання; 4)забезпечити пряме фінансування закладів освіти, які найбільше постраждали від кризи.
Посилання
Список використаної літератури
COVID 19 Education Response. UNESCO – Education Issue Note N°7.1. URL: https://en.unesco.org/covid19/educationresponse (дата звернення 02.04.2021).
COVID-19 Guidance Note Protecting Residents of Informal Settlements.UN Special Rapporteur on the right to adequate housing. URL:https://unhabitat.org/sites/default/files/2020/04/guidance_note_-_informal_settlements_29march_2020_final3.pdf (дата звернення 02.04.2021).
Considerations in adjusting public health and social measures in the context of COVID-19 Interim guidance 16 April 2020. World Bank. URL: https://apps.who.int/iris/bitstream/handle/10665/331773/WHO-2019-nCoV-Adjusting_PH_measures-2020.1-eng.pdf. (дата звернення 03.04.2021).
Interim Guidance on COVID-19 Prevention and Control in Schools.IASC. URL: https://www.unicef.org/reports/key-messages-and-actions-coronavirus-disease-covid-19-prevention-and-control-schools (дата звернення 04.04.2021).
Mitigating the effects of the COVID-19 pandemic on food and nutrition of schoolchildren. WFP, FAO, UNICEF. URL: https://www.wfp.org/publications/mitigating-effects-covid-19-pandemic-food-and-nutrition-schoolchildren (дата звернення 03.04.2021).
Non-pharmaceutical public health measures for mitigating the risk and impact of epidemic and pandemic influenza.World Health Organization. URL: https://www.who.int/influenza/publications/public_health_measures/publication/en/ (дата звернення 05.04.2021).
Policy Brief: The Impact of COVID-19 on children.United Nations. URL: https://www.un.org/sites/un2.un.org/files/policy_brief_on_covid_impact_on_children_16_april_2020.pdf. (дата звернення 04.04.2021).
Reducing transmission of pandemic (H1N1) 2009 in school settings. World Health Organization. URL: https://www.who.int/csr/resources/publications/reducing_transmission_h1n1_2009.pdf. (дата звернення 08.04.2021).
Resources on education during COVID-19.World Bank. URL: https://www.worldbank.org/en/data/interactive/2020/03/24/world-bank-education-and-covid-19. (дата звернення 09.04.2021).
We should avoid flattening the curve in education – Possible scenarios for learning loss during the school lockdowns.World Bank. URL: https://blogs.worldbank.org/education/we-should-avoid-flattening-curve-education-possible-scenarios-learning-loss-during-school? (дата звернення 01.04.2021).
References
COVID 19 Education Response.UNESCO – Education Issue Note N°7.1 (2020). https://en.unesco.org/covid19/educationresponse.
COVID-19 Guidance Note Protecting Residents of Informal Settlements.UN Special Rapporteur on the right to adequate housing. – (2020)https://unhabitat.org/sites/default/files/2020/04/guidance_note_-_informal_settlements_29march_2020_final3.pdf
Considerations in adjusting public health and social measures in the context of COVID-19 Interim guidance 16 April 2020. World Bank (2020) https://apps.who.int/iris/bitstream/handle/10665/331773/WHO-2019-nCoV-Adjusting_PH_measures-2020.1-eng.pdf.
Interim Guidance on COVID-19 Prevention and Control in Schools.IASC. (2020)https://www.unicef.org/reports/key-messages-and-actions-coronavirus-disease-covid-19-prevention-and-control-schools
Mitigating the effects of the COVID-19 pandemic on food and nutrition of schoolchildren. WFP, FAO, UNICEF. (2020) https://www.wfp.org/publications/mitigating-effects-covid-19-pandemic-food-and-nutrition-schoolchildren
Non-pharmaceutical public health measures for mitigating the risk and impact of epidemic and pandemic influenza. World Health Organization (2019) https://www.who.int/influenza/publications/public_health_measures/publication/en/
Policy Brief: The Impact of COVID-19 on children.United Nations.(2020) https://www.un.org/sites/un2.un.org/files/policy_brief_on_covid_impact_on_children_16_april_2020.pdf
Reducing transmission of pandemic (H1N1) 2009 in school settings. World Health Organization. (2009) https://www.who.int/csr/resources/publications/reducing_transmission_h1n1_2009.pdf
Resources on education during COVID-19. World Bank (2020) https://www.worldbank.org/en/data/interactive/2020/03/24/world-bank-education-and-covid-19
We should avoid flattening the curve in education – Possible scenarios for learning loss during the school lockdowns.World Bank. (2021)https://blogs.worldbank.org/education/we-should-avoid-flattening-curve-education-possible-scenarios-learning-loss-during-school
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).