МОТИВИ ВИБОРУ ПРОФЕСІЇ ВЧИТЕЛЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2021.48.112-115Ключові слова:
мотиви; мотивація; викладання англійської мови; професія вчителя.Анотація
Професійна кваліфікація, предметні знання, методичні навички викладання, відданість викладацькій діяльності, ентузіазм та відданість викладацькій діяльності є важливими ключами у визначенні компетентності вчителів та ефективності викладання. Мета статті − проаналізувати мотиви вибору професії вчителя англійської мови. Методи дослідження: теоретичний аналіз наукових праць, що уможливило виявити концептуальні міркування щодо основних мотивів вибору професії вчителя англійської мови; спостереження та викладацький досвід також використовуються для розкриття основних аспектів проблеми. Враховуючи авторський досвід (більше 10 років), досліджено, що коли вчитель дійсно мотивований і любить педагогічну професію, учні не тільки вивчають зміст предмета, який викладає вчитель, вони також можуть стати мотивованими до подальшого навчання. Результати дослідження свідчать про те, що для багатьох вчителів кар'єра викладання - це більше, ніж просто робота, для більшості педагогів викладання є справжнім покликанням. Завдяки ретельному аналізу було досліджено, що мотиви вибору професії та рішення навчати ґрунтуються на досвіді, який передує формальній підготовці вчителів та повертається до дитинства. Більше того, дослідження показують, що однією з сильних мотивацій для вибору педагогічної кар'єри є те, що на жінок впливають батьки в деякій мірі більше, ніж їхні вчителі у своїх рішеннях стати вчителями. Однак, на чоловіків впливають їхні вчителі більш ніж удвічі частіше, ніж їхні батьки. Дані свідчать про те, що батьки заохочують своїх дочок більше вибирати навчання як перспективну кар'єру, ніж їхніх синів. Насправді, вибір кар'єри зазвичай передбачає різницю в мотивах. З одного боку, є багато вчителів без початкового покликання, які насолоджуючись роботою з часом стають дуже відданими своїй справі. З іншого боку, були вчителі, які мали початкове покликання, які знайшли свій ентузіазм і мотивацію і працюють протягом багатьох років.
Посилання
Список використаної літератури
Behaviorism. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Behaviorism (дата звернення: 20.01.2021)
Wright B.D., Tuska Sh.A. From A Dream To Life in the Psychology of Becoming a Teacher. School Review. 1968. September. PP.259−393.
Bolin F., Falk J. Teacher Renewal: Professional Issues, Personal Choices. New York: Teachers College Press, 1987. 244 p.
Lortie D. Observations on Teaching As Work, in Second Handbook of Research On Teaching. Chicago: Rand McNally, 2002. PP.474−497.
Darling−Hmmond L., Baratz−Snowden J. A Good Teacher in Every Classroom: Preparing the Highly Qualified Teachers Our Children Deserve. San Francisco, CA: John Wiley & Sons. 2005. 104 p.
Kearney E.M. On Becoming A Teacher. The Netherlands: Sense Publisher, 2013. 134 p.
Hoyle E., John P. Professional Knowledge and Professional Practice. London: Cassell, 1995. 178 p.
Huberman M. Teacher development and instructional mastery. New York: Teachers College Press, 1992. PP.122−142.
Kohl H. On Becoming a Teacher. London: Methuen, 1986. 163 p.
Cuban L. How Teachers Taught, 2d ed. New York: Teachers College Press, Columbia University, 1993. 306 p.
Lortie D. Schoolteacher: A Sociological Study. Chicago: University of Chicago Press, 1975. 284 p.
Adendorff M., Mason M., Modiba M., Faragher L., Kunene Z. Being A Teacher: Professional Challenges and Choices. Braamfontein: Saide. 2010. 186 p.
Johnson S.M. Teachers At Work. New York: Basic Books, 1990. 416 p.
Wright B., Tuska S. From dream to life in the psychology of becoming a teacher. School Review. 1968. №26. PP.183−193.
References
Behaviorism. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Behaviorism
Wright, B.D., & Tuska, Sh.A. (1968). From A Dream To Life in the Psychology of Becoming a Teacher. School Review, September, 259-393.
Bolin, F., & Falk, J. (1989). Teacher Renewal: Professional Issues, Personal Choices. New York: Teachers College Press.
Lortie, D. (2002). Observations on Teaching As Work, in Second Handbook of Research On Teaching. Chicago: Rand McNally.
Darling−Hammond, L. & Baratz−Snowden, J. (2005). A Good Teacher in Every Classroom: Preparing the Highly Qualified Teachers Our Children Deserve. San Francisco, CA: John Wiley & Sons.
Kearney, E.M. (2013). On Becoming A Teacher. Sense Publisher.
Hoyle, E., & John, P. (1995). Professional Knowledge and Professional Practice. London: Cassell.
Huberman, M. (1992). Teacher development and instructional mastery. Teachers College Press.
Kohl, H. (1986). On Becoming a Teacher. Methuen.
Cuban, L. (1993). How Teachers Taught. 2d ed. Teachers College Press, Columbia University.
Lortie, D. (1975). Schoolteacher: A Sociological Study. University of Chicago Press.
Adendorff M., Mason M., Modiba M., Faragher L., & Kunene Z. (2010). Being A Teacher: Professional Challenges and Choices. Saide.
Johnson, S.M. (1990). Teachers At Work. Basic Books.
Wright, B., & Tuska, S. (1968). From dream to life in the psychology of becoming a teacher. School Review, 26, 183−193.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).