МОТИВИ ВИБОРУ ПРОФЕСІЇ ВЧИТЕЛЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24144/2524-0609.2021.48.112-115

Ключові слова:

мотиви; мотивація; викладання англійської мови; професія вчителя.

Анотація

Професійна кваліфікація, предметні знання, методичні навички викладання, відданість викладацькій діяльності, ентузіазм та відданість викладацькій діяльності є важливими ключами у визначенні компетентності вчителів та ефективності викладання. Мета статті − проаналізувати мотиви вибору професії вчителя англійської мови. Методи дослідження: теоретичний аналіз наукових праць, що уможливило виявити концептуальні міркування щодо основних мотивів вибору професії вчителя англійської мови; спостереження та викладацький досвід також використовуються для розкриття основних аспектів проблеми. Враховуючи авторський досвід (більше 10 років), досліджено, що коли вчитель дійсно мотивований і любить педагогічну професію, учні не тільки вивчають зміст предмета, який викладає вчитель, вони також можуть стати мотивованими до подальшого навчання. Результати дослідження свідчать про те, що для багатьох вчителів кар'єра викладання - це більше, ніж просто робота, для більшості педагогів викладання є справжнім покликанням. Завдяки ретельному аналізу було досліджено, що мотиви вибору професії та рішення навчати ґрунтуються на досвіді, який передує формальній підготовці вчителів та повертається до дитинства. Більше того, дослідження показують, що однією з сильних мотивацій для вибору педагогічної кар'єри є те, що на жінок впливають батьки в деякій мірі більше, ніж їхні вчителі у своїх рішеннях стати вчителями. Однак, на чоловіків впливають їхні вчителі більш ніж удвічі частіше, ніж їхні батьки. Дані свідчать про те, що батьки заохочують своїх дочок більше вибирати навчання як перспективну кар'єру, ніж їхніх синів. Насправді, вибір кар'єри зазвичай передбачає різницю в мотивах. З одного боку, є багато вчителів без початкового покликання, які насолоджуючись роботою з часом стають дуже відданими своїй справі. З іншого боку, були вчителі, які мали початкове покликання, які знайшли свій ентузіазм і мотивацію і працюють протягом багатьох років.

Біографія автора

Svitlana Derkach, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

кандидат педагогічних наук, доцент

кафедра англійської мови та методики її навчання

Посилання

Список використаної літератури

Behaviorism. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Behaviorism (дата звернення: 20.01.2021)

Wright B.D., Tuska Sh.A. From A Dream To Life in the Psychology of Becoming a Teacher. School Review. 1968. September. PP.259−393.

Bolin F., Falk J. Teacher Renewal: Professional Issues, Personal Choices. New York: Teachers College Press, 1987. 244 p.

Lortie D. Observations on Teaching As Work, in Second Handbook of Research On Teaching. Chicago: Rand McNally, 2002. PP.474−497.

Darling−Hmmond L., Baratz−Snowden J. A Good Teacher in Every Classroom: Preparing the Highly Qualified Teachers Our Children Deserve. San Francisco, CA: John Wiley & Sons. 2005. 104 p.

Kearney E.M. On Becoming A Teacher. The Netherlands: Sense Publisher, 2013. 134 p.

Hoyle E., John P. Professional Knowledge and Professional Practice. London: Cassell, 1995. 178 p.

Huberman M. Teacher development and instructional mastery. New York: Teachers College Press, 1992. PP.122−142.

Kohl H. On Becoming a Teacher. London: Methuen, 1986. 163 p.

Cuban L. How Teachers Taught, 2d ed. New York: Teachers College Press, Columbia University, 1993. 306 p.

Lortie D. Schoolteacher: A Sociological Study. Chicago: University of Chicago Press, 1975. 284 p.

Adendorff M., Mason M., Modiba M., Faragher L., Kunene Z. Being A Teacher: Professional Challenges and Choices. Braamfontein: Saide. 2010. 186 p.

Johnson S.M. Teachers At Work. New York: Basic Books, 1990. 416 p.

Wright B., Tuska S. From dream to life in the psychology of becoming a teacher. School Review. 1968. №26. PP.183−193.

References

Behaviorism. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Behaviorism

Wright, B.D., & Tuska, Sh.A. (1968). From A Dream To Life in the Psychology of Becoming a Teacher. School Review, September, 259-393.

Bolin, F., & Falk, J. (1989). Teacher Renewal: Professional Issues, Personal Choices. New York: Teachers College Press.

Lortie, D. (2002). Observations on Teaching As Work, in Second Handbook of Research On Teaching. Chicago: Rand McNally.

Darling−Hammond, L. & Baratz−Snowden, J. (2005). A Good Teacher in Every Classroom: Preparing the Highly Qualified Teachers Our Children Deserve. San Francisco, CA: John Wiley & Sons.

Kearney, E.M. (2013). On Becoming A Teacher. Sense Publisher.

Hoyle, E., & John, P. (1995). Professional Knowledge and Professional Practice. London: Cassell.

Huberman, M. (1992). Teacher development and instructional mastery. Teachers College Press.

Kohl, H. (1986). On Becoming a Teacher. Methuen.

Cuban, L. (1993). How Teachers Taught. 2d ed. Teachers College Press, Columbia University.

Lortie, D. (1975). Schoolteacher: A Sociological Study. University of Chicago Press.

Adendorff M., Mason M., Modiba M., Faragher L., & Kunene Z. (2010). Being A Teacher: Professional Challenges and Choices. Saide.

Johnson, S.M. (1990). Teachers At Work. Basic Books.

Wright, B., & Tuska, S. (1968). From dream to life in the psychology of becoming a teacher. School Review, 26, 183−193.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-27

Як цитувати

Derkach, S. (2021). МОТИВИ ВИБОРУ ПРОФЕСІЇ ВЧИТЕЛЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота», (1(48), 112–115. https://doi.org/10.24144/2524-0609.2021.48.112-115

Номер

Розділ

Статті