ІГРОВІ МЕТОДИ В ПОЛІКУЛЬТУРНІЙ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ У США

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24144/2524-0609.2021.48.185-188

Ключові слова:

полікультурна освіта; полікультурна підготовка; методи; вища школа США.

Анотація

Метою статті є аналіз методів підготовки полікультурного фахівця в США, зокрема, ігрових методів. В статті аналізуються питання підготовки полікультурних фахівців у вищій школі США на основі використання загальнонаукових та історико-педагогічних методів. Розкрито основні передумови зародження і розвитку полікультурної освіти в США. Підкреслюється, що сьогодні вона є важливою частиною загальної освіти. Особлива роль належить полікультурній освіті у підготовці фахівців, які безпосередньо працюють з людьми в полікультурних регіонах (вчителі, соціальні працівники, психологи та інші). Полікультурна підготовка у вищій школі США здійснюється з використанням найрізноманітніших технологій, форм і методів навчання, серед яких особливо поширеними є ігрові методи, де студент виступає активним перетворювачем дійсності.

Біографії авторів

Iryna Kozubovska, ДВНЗ «Ужгородський національний університет»

доктор педагогічних наук, професор

завідувач кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Maria Postolyk, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

кандидат педагогічних наук, завідувач аспірантури

Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

Larisa Sidun, ДВНЗ «Ужгородський національний університет»

старший викладач

кафедра теорії та практики перекладу

Посилання

Список використаної літератури

Shirani N. Effective teaching methods in higher education. Journal of Advances Medical Education. 2016. 4 (4). P.170–178.

Chisholm I.M. Preparing teachers for multicultural classrooms. Journal of Educational Issues of Language-Minority Students. 1994. No.14. P.43−68.

Colman A.M. Game Theory and Experimental Games: The Study of Strategic Interaction. Oxford: Bergman Press, 1982. 301 p.

Zirawaga V. Gaming in education. Journal of Education and Practice. 2017. Vol.8 . No15. P.55−62.

Aldrich C. Virtual words, simulations, and games for education. Innovate: Journal of Online Education. 2009. Vol.5, No 5. URL: https://nsuworks.nova.edu/innovate/vol5/iss5/1. (дата звернення: 18.03.2020)

Reference

Shirani, N. (2016). Effective teaching methods in higher education. Journal of Advances Medical Education, 4 (4), 170–178.

Chisholm, I.M. (1994). Preparing teachers for multicultural classrooms. Journal of Educational Issues of Language-Minority Students, 14, 43−68.

Colman, A.M. (1982). Game Theory and Experimental Games: The Study of Strategic Interaction. Bergman Press.

Zirawaga, V. (2017). Gaming in education. Journal of Education and Practice, 8 (15), 55−62.

Aldrich, C. (2009). Virtual words, simulations, and games for education. Innovate: Journal of Online Education, 5 (5). https://nsuworks.nova.edu/innovate/vol5/iss5/1.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-27

Номер

Розділ

Статті