ІГРОВІ МЕТОДИ В ПОЛІКУЛЬТУРНІЙ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ У США
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2021.48.185-188Ключові слова:
полікультурна освіта; полікультурна підготовка; методи; вища школа США.Анотація
Метою статті є аналіз методів підготовки полікультурного фахівця в США, зокрема, ігрових методів. В статті аналізуються питання підготовки полікультурних фахівців у вищій школі США на основі використання загальнонаукових та історико-педагогічних методів. Розкрито основні передумови зародження і розвитку полікультурної освіти в США. Підкреслюється, що сьогодні вона є важливою частиною загальної освіти. Особлива роль належить полікультурній освіті у підготовці фахівців, які безпосередньо працюють з людьми в полікультурних регіонах (вчителі, соціальні працівники, психологи та інші). Полікультурна підготовка у вищій школі США здійснюється з використанням найрізноманітніших технологій, форм і методів навчання, серед яких особливо поширеними є ігрові методи, де студент виступає активним перетворювачем дійсності.
Посилання
Список використаної літератури
Shirani N. Effective teaching methods in higher education. Journal of Advances Medical Education. 2016. 4 (4). P.170–178.
Chisholm I.M. Preparing teachers for multicultural classrooms. Journal of Educational Issues of Language-Minority Students. 1994. No.14. P.43−68.
Colman A.M. Game Theory and Experimental Games: The Study of Strategic Interaction. Oxford: Bergman Press, 1982. 301 p.
Zirawaga V. Gaming in education. Journal of Education and Practice. 2017. Vol.8 . No15. P.55−62.
Aldrich C. Virtual words, simulations, and games for education. Innovate: Journal of Online Education. 2009. Vol.5, No 5. URL: https://nsuworks.nova.edu/innovate/vol5/iss5/1. (дата звернення: 18.03.2020)
Reference
Shirani, N. (2016). Effective teaching methods in higher education. Journal of Advances Medical Education, 4 (4), 170–178.
Chisholm, I.M. (1994). Preparing teachers for multicultural classrooms. Journal of Educational Issues of Language-Minority Students, 14, 43−68.
Colman, A.M. (1982). Game Theory and Experimental Games: The Study of Strategic Interaction. Bergman Press.
Zirawaga, V. (2017). Gaming in education. Journal of Education and Practice, 8 (15), 55−62.
Aldrich, C. (2009). Virtual words, simulations, and games for education. Innovate: Journal of Online Education, 5 (5). https://nsuworks.nova.edu/innovate/vol5/iss5/1.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
1.Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0) [https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk], котра дозволяє іншим особам вільно використовувати (читати, копіювати і роздруковувати) представлені матеріали, здійснювати пошук та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст з будь-якою законною некомерційною метою (у тому числі, з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
2.Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.