МЕТОД ПРОЕКТІВ У НАВЧАННІ ПРАКТИЧНОЇ ГРАМАТИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2022.50.73-76Ключові слова:
метод проектів, проект, прагматичне навчання, навчання у взаємодії, граматика англійської мовиАнотація
Актуальність дослідження зумовлена необхідністю в теоретичному осмисленні досвіду використання методу проектів у навчанні граматики англійської мови, якому характерна практична роль, і є ефективним у підготовці інтелектуального потенціалу майбутніх учителів англійської мови для подальшої професійної діяльності у закладах освіти. Мета статті полягає у дослідженні актуальності та ефективності методу проекту в навчанні граматики англійської мови на основі теоретичного аналізу та емпіричного дослідження. Здійснено теоретичний аналіз методу проектів як дієвої технології навчання граматики англійської мови; формування цілісного знання щодо застосування методу проектів у навчанні граматики англійської мови стало можливим завдяки використанню методу синтезу; за допомогою порівняння, узагальнення, спостереження та опитування з’ясовано, що метод проектів підвищує мотивацію у студентів до навчання, до предмету дослідження, поглиблює знання граматичного матеріалу, формує дослідницькі навички роботи над темою проекту та вміння публічного виступу.
Посилання
Список використаної літератури
Деркач С.П. Методологічні засади кооперативного навчання. Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія: Педагогіка і психологія. 2016. № 2 (12). С.350−355.
Кальнік О.П. Контроль навчальних досягнень з іноземної мови студентів ВНЗ за допомогою методу проектів. URL: http://77.121.11.9/bitstream/PoltNTU/334/1/Kalnik_OP_Kontrol_Za_Dop_Proektiv.pdf (дата звернення: 03.06.2021).
Килпатрик В.Х. Метод проектов. Применение целевой установки в педагогическом процессе / пер. с англ. Е.Н.Янжул. Львів: Брокгауз-Ефрон, 1925. 43 с.
Новые педагогические и информационные технологии в системе образования / Под ред. Е.С.Полат. Москва: Академия, 2000.
Пахомова Н.Ю. Учебный проект: его возможности. Учитель. 2000. № 4. С.52−55.
Пахомова Н.Ю. Метод проектов. Информатика и образование. Международный специальный выпуск журнала: Технологическое образование. 1996. С.92−96.
Полат Е.С. Метод проектов на уроках иностранного языка. Иностранные языки в школе. 2000. № 2,3. C.37−45.
Хуторской А. В. Развитие одаренности школьников: Методика продуктив. обучения. Моква: ВЛАДОС, 2000. 319 с.
Деркач С.П. Reflection on the New Teacher Development. Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: матеріали ІІ міжнародної науково-практичної конференції (Умань, 18–19 квітня 2019 рік). Умань, 2019. С. 72–73.
References
Derkach, S.P. (2016). Metodolohichni zasady kooperatyvnoho navchannia [Methodolocical aspects of cooperative learning]. Visnyk Dnipropetrovskoho universytetu imeni Alfreda Nobelia. Seriia: Pedahohika i psykholohiia, 2 (12), 350−355. [in Ukrainian].
Kalnik, O.P. Kontrol navchalnykh dosiahnen z inozemnoi movy studentiv VNZ za dopomohoiu metodu proektiv [Control of academic achievements in a foreign language of university students using the project method]. http://77.121.11.9/bitstream/PoltNTU/334/1/Kalnik_OP_Kontrol_Za_Dop_Proektiv.pdf [in Ukrainian].
Kylpatryk, V.Kh. (1925). Metod proektov. Prymenenye tselevoi ustanovky v pedahohycheskom protsesse [Method of projects. Application of the target setting in the pedagogical process]. Brokhaus-Efron [in Russian].
Polat, E.S. (2000). Novyje pedahohycheskiye i informatsyonnyie tekhnolohyy v sisteme obrazovania [New pedagogical and information technologies in the education system]. Akademiya [in Russian].
Pakhomova, N.Yu. (2000). Uchebnyi proekt: yego vozmozhnosti [Learning project: its possibilities] Uchitel, 4, 52−55. [in Russian].
Pakhomova, N.Yu. (1996). Metod proektov [Method of projects] Informatika i obrazovanie. Mezhdunarodnyj spetsyalnyj vypusk zhurnala: Tekhnolohicheskoe obrazovanie, 92−96. [in Russian].
Polat, E.S. (2000). Metod proektov na urokakh inostrannoho yazyka [Method of projects at foreign language lessons] Inostrannыe yazyky v shkole, 2,3, 37−45. [in Russian].
Khutorskoi, A. V. (2000). Razvitie odarennosti shkolnikov [Development of schoolchildren talents], Vlados. [in Russian].
Derkach, S.P. (2019). Reflection on the New Teacher Development. Proceedings of the II International conference − Innovatsii v suchasnii osviti: ukrainskyi ta svitovyi kontekst (pp.72–73). [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).