ДІЯЛЬНІСТЬ ЛІТНІХ ЗАМІСЬКИХ ТАБОРІВ США В СИСТЕМІ ПРОФІЛАКТИКИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ НЕПОВНОЛІТНІХ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2023.52.33-36Ключові слова:
неповнолітні, девіантна поведінка, літні заміські табори, профілактика, корекція, діти групи ризику, США.Анотація
Розглядаються питання превентивної роботи з неповнолітніми, схильними до девіантної поведінки, в США. Наголошується, що останнім часом в Україні зростає кількість неповнолітніх, які не дотримуються норм і правил поведінки в суспільстві. Їх поведінка є девіантною. Таких неповнолітніх зазвичай відносять до так званої «групи ризику», оскільки відхилення у поведінці дітей і підлітків становлять небезпеку для їх подальшого розвитку і продуктивної взаємодії з суспільством. Підкреслюється, що проблема девіантної поведінки неповнолітніх в тій чи іншій мірі характерна для багатьох країн. Тому доцільним є вивчення зарубіжного досвіду організації превентивної роботи з неповнолітніми. Зокрема, значні здобутки в цьому плані є в США. Мета статті – виявити особливості превентивної роботи з неповнолітніми в умовах літніх заміських таборів США. Використано теоретичні методи (вивчення наукових джерел, аналіз, синтез, конкретизація, абстрагування, узагальнення), що дало можливість констатувати наявність широкої мережі заміських літніх таборів в США, які ефективно забезпечують превентивну роботу з неповнолітніми. Проаналізовано деякі особливості організації превентивної роботи з дітьми і підлітками в заміських таборах.
Посилання
Список використаної літератури
Holt J. How chіldren faіl. Harmondsworth: Penguіn books, 1997. 187 р.
Reіnert H.R. Chіldren іn conflіct: educatіonal strategіes for the emotіonally dіsturbed and behavіorally dіsordered. Columbus: Marrіll, 2007. 147 р.
Carlson R.E. The values of campіng. New York: Amerіcan Campіng Assocіatіon, 1995. 102 р.
Mason B.S. Campіng and educatіon. New York: Prentіce-Hall, 2005. 112 p.
Sharp L.B. What іs outdoor educatіon: a book of readіngs. Mіneapolіs: Burgess Publіshіng Company, 2008. 172 р.
References
Holt, J. (1997). How chіldren faіl. Penguіn books.
Reіnert, H.R.(2007). Chіldren іn conflіct: educatіonal strategіes for the emotіonally dіsturbed and behavіorally dіsordered. Marrіll.
Carlson, R.E.(1995). The values of campіng. Amerіcan Campіng Assocіatіon.
Mason, B.S. (2005). Campіng and educatіon. Prentіce-Hall.
Sharp, L.B. (2008). What іs outdoor educatіon: a book of readіngs. Burgess Publіshіng Company.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).