ДІЯЛЬНІСТЬ ЛІТНІХ ЗАМІСЬКИХ ТАБОРІВ США В СИСТЕМІ ПРОФІЛАКТИКИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ НЕПОВНОЛІТНІХ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24144/2524-0609.2023.52.33-36

Ключові слова:

неповнолітні, девіантна поведінка, літні заміські табори, профілактика, корекція, діти групи ризику, США.

Анотація

Розглядаються питання превентивної роботи з неповнолітніми, схильними до девіантної поведінки, в США. Наголошується, що останнім часом в Україні зростає кількість неповнолітніх, які не дотримуються норм і правил поведінки в суспільстві. Їх поведінка є девіантною. Таких неповнолітніх зазвичай відносять до так званої «групи ризику», оскільки відхилення у поведінці дітей і підлітків становлять небезпеку для їх подальшого розвитку і продуктивної взаємодії з суспільством. Підкреслюється, що проблема девіантної поведінки неповнолітніх в тій чи іншій мірі характерна для багатьох країн. Тому доцільним є вивчення зарубіжного досвіду організації превентивної роботи з неповнолітніми. Зокрема, значні здобутки в цьому плані є в США. Мета статті – виявити особливості превентивної роботи з неповнолітніми в умовах літніх заміських таборів США. Використано теоретичні методи (вивчення наукових джерел, аналіз, синтез, конкретизація, абстрагування, узагальнення), що дало можливість констатувати наявність широкої мережі заміських літніх таборів в США, які ефективно забезпечують превентивну роботу з неповнолітніми. Проаналізовано деякі особливості організації превентивної роботи з дітьми і підлітками в заміських таборах.

Біографія автора

Tamara Bondar, кафедра педагогіки дошкільної, початкової освіти та освітнього менеджменту, Мукачівський державний університет, м.Мукачево, Україна

доктор педагогічних наук, профессор, завідувач кафедри

Посилання

Список використаної літератури

Holt J. How chіldren faіl. Harmondsworth: Penguіn books, 1997. 187 р.

Reіnert H.R. Chіldren іn conflіct: educatіonal strategіes for the emotіonally dіsturbed and behavіorally dіsordered. Columbus: Marrіll, 2007. 147 р.

Carlson R.E. The values of campіng. New York: Amerіcan Campіng Assocіatіon, 1995. 102 р.

Mason B.S. Campіng and educatіon. New York: Prentіce-Hall, 2005. 112 p.

Sharp L.B. What іs outdoor educatіon: a book of readіngs. Mіneapolіs: Burgess Publіshіng Company, 2008. 172 р.

References

Holt, J. (1997). How chіldren faіl. Penguіn books.

Reіnert, H.R.(2007). Chіldren іn conflіct: educatіonal strategіes for the emotіonally dіsturbed and behavіorally dіsordered. Marrіll.

Carlson, R.E.(1995). The values of campіng. Amerіcan Campіng Assocіatіon.

Mason, B.S. (2005). Campіng and educatіon. Prentіce-Hall.

Sharp, L.B. (2008). What іs outdoor educatіon: a book of readіngs. Burgess Publіshіng Company.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-01

Як цитувати

Bondar, T. (2023). ДІЯЛЬНІСТЬ ЛІТНІХ ЗАМІСЬКИХ ТАБОРІВ США В СИСТЕМІ ПРОФІЛАКТИКИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ НЕПОВНОЛІТНІХ. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота», (1(52), 33–36. https://doi.org/10.24144/2524-0609.2023.52.33-36

Номер

Розділ

Статті