ДІЯЛЬНІСТЬ ЛІТНІХ ЗАМІСЬКИХ ТАБОРІВ США В СИСТЕМІ ПРОФІЛАКТИКИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ НЕПОВНОЛІТНІХ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2023.52.33-36Ключові слова:
неповнолітні, девіантна поведінка, літні заміські табори, профілактика, корекція, діти групи ризику, США.Анотація
Розглядаються питання превентивної роботи з неповнолітніми, схильними до девіантної поведінки, в США. Наголошується, що останнім часом в Україні зростає кількість неповнолітніх, які не дотримуються норм і правил поведінки в суспільстві. Їх поведінка є девіантною. Таких неповнолітніх зазвичай відносять до так званої «групи ризику», оскільки відхилення у поведінці дітей і підлітків становлять небезпеку для їх подальшого розвитку і продуктивної взаємодії з суспільством. Підкреслюється, що проблема девіантної поведінки неповнолітніх в тій чи іншій мірі характерна для багатьох країн. Тому доцільним є вивчення зарубіжного досвіду організації превентивної роботи з неповнолітніми. Зокрема, значні здобутки в цьому плані є в США. Мета статті – виявити особливості превентивної роботи з неповнолітніми в умовах літніх заміських таборів США. Використано теоретичні методи (вивчення наукових джерел, аналіз, синтез, конкретизація, абстрагування, узагальнення), що дало можливість констатувати наявність широкої мережі заміських літніх таборів в США, які ефективно забезпечують превентивну роботу з неповнолітніми. Проаналізовано деякі особливості організації превентивної роботи з дітьми і підлітками в заміських таборах.
Посилання
Список використаної літератури
Holt J. How chіldren faіl. Harmondsworth: Penguіn books, 1997. 187 р.
Reіnert H.R. Chіldren іn conflіct: educatіonal strategіes for the emotіonally dіsturbed and behavіorally dіsordered. Columbus: Marrіll, 2007. 147 р.
Carlson R.E. The values of campіng. New York: Amerіcan Campіng Assocіatіon, 1995. 102 р.
Mason B.S. Campіng and educatіon. New York: Prentіce-Hall, 2005. 112 p.
Sharp L.B. What іs outdoor educatіon: a book of readіngs. Mіneapolіs: Burgess Publіshіng Company, 2008. 172 р.
References
Holt, J. (1997). How chіldren faіl. Penguіn books.
Reіnert, H.R.(2007). Chіldren іn conflіct: educatіonal strategіes for the emotіonally dіsturbed and behavіorally dіsordered. Marrіll.
Carlson, R.E.(1995). The values of campіng. Amerіcan Campіng Assocіatіon.
Mason, B.S. (2005). Campіng and educatіon. Prentіce-Hall.
Sharp, L.B. (2008). What іs outdoor educatіon: a book of readіngs. Burgess Publіshіng Company.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
1.Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0) [https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk], котра дозволяє іншим особам вільно використовувати (читати, копіювати і роздруковувати) представлені матеріали, здійснювати пошук та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст з будь-якою законною некомерційною метою (у тому числі, з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
2.Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.