СОЦІАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ ПРОБЛЕМНИХ ДІТЕЙ В ЛІТНІХ ТАБОРАХ США

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24144/2524-0609.2023.52.68-71

Ключові слова:

проблемні діти, соціальне виховання, літній табір, модель, США.

Анотація

В статті розглядаються питання соціального виховання і відповідної соціально-педагогічної роботи з проблемними неповнолітніми в США. Відзначається, що в США є значний досвід організації роботи з проблемними дітьми в літніх таборах, які мають давні і усталені традиції такої роботи. Одні з них працюють з дітьми тільки літом, інші – впродовж року. Мета статті – проаналізувати особливості роботи з проблемними дітьми в літніх заміських таборах США. Використання загальнонаукових методів дослідження (вивчення наукової літератури, аналіз, синтез, порівняння, конкретизація, узагальнення, абстрагування) дало змогу виявити, що в літніх таборах проводиться відповідна робота з проблемними дітьми, спрямована не тільки на їх фізичне оздоровлення, але й моральне. Lитячий оздоровчий табір на сьогодні є установою, яка не тільки здійснює оздоровлення й відпочинок дітей, але й виконує освітню й виховну функцію/ В результаті відбуваються позитивні зміни в інтелектуальній, мотиваційній, емоційній, вольовій, сфері і саморегуляції особистості. Узагальнена модель роботи з проблемними дітьми і літніх таборах передбачає 3 етапи: діагностику особистісного розвитку дитини; розробку відповідних програм роботи з нею; безпосередню реалізацію програм.

Біографія автора

Maksym Kozubovsky, кафедра загальної педагогіки та педагогіки вищої школи, ДВНЗ «Ужгородський національний університет», м.Ужгород, Україна

аспірант

Посилання

Список використаних джерел

Bos C., Vaughn Sh. Strategies for Teaching. Students with Learning and Behavior Problems. Boston: Ross Publishing Company, 2008. 190 p.

Bennett W.J. What Works: Schools Without Drugs. Wash. D.C.: US Department of Education, 2006. 114 p.

Cohen A. Delinquent Boys. N.Y. Prentice-Hall, 1995. 211 p.

Van der Kley M. Behavior Disorders. Causes, Development and Treatment in Children. Christchurch: Macprint Printing and Publishing, 2006. 227 p.

Aidman B.J. How Summer School Can Provide a Jump Start for Students. Educational Leadership. 1997. Vol.55. №4. Р.53‒59.

Carlson R.E. The Values of Camping. N.Y.: American Camping Association, 1995. 102 р.

Redl F. The Role of camping in Education in Outdoor Education. Mineapolis: Burgess Publishing Company, 2008. 172 р.

Dimock H.S. Administration of the Modern Camp. N.Y.: Association Press, 2008. 87 p.

References

Bos, C., & Vaughn, Sh. (2008). Strategies for Teaching. Students with Learning and Behavior Problems. Boston: Ross Publishing Company

Bennett, W.J. (2006) What Works: Schools Without Drugs. US Department of Education.

Cohen, A. (1995). Delinquent Boys (1995). Prentice-Hall.

Van der Kley, M.(2006) Behavior Disorders. Causes, Development and Treatment in Children. Macprint Printing and Publishing.

Aidman, B.J. (1997). How Summer School Can Provide a Jump Start for Students. Educational Leadership, 55 (4), 53‒59.

Carlson, R.E. (1995). The Values of Camping. American Camping Association.

Redl, F.(2008) The Role of camping in Education in Outdoor Education. Burgess Publishing Company.

Dimock, H.S. (2008). Administration of the Modern Camp. Association Press.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-01

Як цитувати

Kozubovsky, M. (2023). СОЦІАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ ПРОБЛЕМНИХ ДІТЕЙ В ЛІТНІХ ТАБОРАХ США. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота», (1(52), 68–71. https://doi.org/10.24144/2524-0609.2023.52.68-71

Номер

Розділ

Статті