ТИПОЛОГІЯ АЛЬТЕРНАТИВНИХ ШКІЛ США
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2023.52.133-136Ключові слова:
альтернативна освіта, типологія, модель школи, педагогічні підходи, США.Анотація
В статті розглядається деякі аспекти альтернативної освіти, яка дозволяє кожній людині знайти свій шлях до успішної реалізації освітніх цілей, доступу до безлічі можливостей самовдосконалення. Зокрема, увага акцентується на питанні типології альтернативних шкіл в США, аналізі їх основних моделей. Метою статті є дослідження типології альтернативних шкіл, які існують в США. Використані методи дослідження (вивчення і аналіз наукової літератури, систематизація, порівняння, конкретизація, узагальнення результатів) дали можливість розкрити сутність поняття «альтернативна освіта», охарактеризувати підходи до здійснення їх типології, визначити найбільш поширені види (моделі) альтернативних навчальних закладів в США (школи, що розбудовують унікальні підходи до навчальної програми й навчання, відкриті школи, вільні, контрактні, школи управління і фінансування, факультативні, чартерні, магнітні, школи-інтернати, виправні, фундаментальні, мультикультурні, з поглибленим вивченням окремих предметів, відкриті програми, ваучерні програми, місцеві навчальні центри, поєднання школи і коледжу та ін.). Продовжує залишатися популярною формою альтернативної освіти в американському суспільстві домашнє навчання. Проаналізовано позитивні якості альтернативної освіти та її недоліки, а також запропоновані американськими ученими шляхи їх усунення.
Посилання
Список використаних джерел
Aron L, Zweig J. Educational Alternatives for Vulnerable Youth: Student Needs, Program Types, and Research Direction. Washington: D.C, 2003. 190 р.
Raywid M. Alternative Schools: The State of the Art. Educational Leadership. 2004. No. 52 (1). P.26‒31.
Natriello G., Mcdill E., Pallas A. Schooling disadvantaged children: Racing against catastrophe. NY: Teachers College Press, 2000. 172 р.
Raywid M.A. History and Issues of Alternative Schools. The Education Digest. 1999. May. P.47‒51.
References
Aron, L, & Zweig, J. (2003). Educational Alternatives for Vulnerable Youth: Student Needs, Program Types, and Research Direction. Washington, D.C.
Raywid M. (2004). Alternative Schools: The State of the Art. Educational Leadership, 52 (1), 26‒31.
Natriello, G., Mcdill, E., & Pallas, A. (2000). Schooling disadvantaged children: Racing against catastrophe. Teachers College Press.
Raywid, M. (1999). History and Issues of Alternative Schools. The Education Digest, May, 47‒51.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
1.Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0) [https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk], котра дозволяє іншим особам вільно використовувати (читати, копіювати і роздруковувати) представлені матеріали, здійснювати пошук та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст з будь-якою законною некомерційною метою (у тому числі, з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
2.Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.