ТИПОЛОГІЯ АЛЬТЕРНАТИВНИХ ШКІЛ США

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24144/2524-0609.2023.52.133-136

Ключові слова:

альтернативна освіта, типологія, модель школи, педагогічні підходи, США.

Анотація

В статті розглядається деякі аспекти альтернативної освіти, яка дозволяє кожній людині знайти свій шлях до успішної реалізації освітніх цілей, доступу до безлічі можливостей самовдосконалення. Зокрема, увага акцентується на питанні типології альтернативних шкіл в США, аналізі їх основних моделей. Метою статті є дослідження типології альтернативних шкіл, які існують в США. Використані методи дослідження (вивчення і аналіз наукової літератури, систематизація, порівняння, конкретизація, узагальнення результатів) дали можливість розкрити сутність поняття «альтернативна освіта», охарактеризувати підходи до здійснення їх типології, визначити найбільш поширені види (моделі) альтернативних навчальних закладів в США (школи, що розбудовують унікальні підходи до навчальної програми й навчання, відкриті школи, вільні, контрактні, школи управління і фінансування, факультативні, чартерні, магнітні, школи-інтернати, виправні, фундаментальні, мультикультурні, з поглибленим вивченням окремих предметів, відкриті програми, ваучерні програми, місцеві навчальні центри, поєднання школи і коледжу та ін.). Продовжує залишатися популярною формою альтернативної освіти в американському суспільстві домашнє навчання. Проаналізовано позитивні якості альтернативної освіти та її недоліки, а також запропоновані американськими ученими шляхи їх усунення.

Біографія автора

Vitaliia Palkush, кафедра загальної педагогіки та педагогіки вищої школи, ДВНЗ «Ужгородський національний університет», м.Ужгород, Україна

аспірант

Посилання

Список використаних джерел

Aron L, Zweig J. Educational Alternatives for Vulnerable Youth: Student Needs, Program Types, and Research Direction. Washington: D.C, 2003. 190 р.

Raywid M. Alternative Schools: The State of the Art. Educational Leadership. 2004. No. 52 (1). P.26‒31.

Natriello G., Mcdill E., Pallas A. Schooling disadvantaged children: Racing against catastrophe. NY: Teachers College Press, 2000. 172 р.

Raywid M.A. History and Issues of Alternative Schools. The Education Digest. 1999. May. P.47‒51.

References

Aron, L, & Zweig, J. (2003). Educational Alternatives for Vulnerable Youth: Student Needs, Program Types, and Research Direction. Washington, D.C.

Raywid M. (2004). Alternative Schools: The State of the Art. Educational Leadership, 52 (1), 26‒31.

Natriello, G., Mcdill, E., & Pallas, A. (2000). Schooling disadvantaged children: Racing against catastrophe. Teachers College Press.

Raywid, M. (1999). History and Issues of Alternative Schools. The Education Digest, May, 47‒51.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-01

Як цитувати

Palkush, V. (2023). ТИПОЛОГІЯ АЛЬТЕРНАТИВНИХ ШКІЛ США. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота», (1(52), 133–136. https://doi.org/10.24144/2524-0609.2023.52.133-136

Номер

Розділ

Статті