ДИСЕРТАЦІЙНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АЛЬТЕРНАТИВНІ МОЖЛИВОСТІ ПРЕЗЕНТАЦІЇ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ БАКАЛАВРІВ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24144/2524-0609.2024.54.13-17

Ключові слова:

Велика Британія, дисертаційне дослідження, дослідницька діяльність студентів, заклад вищої освіти, формування та розвиток дослідницьких умінь та навичок.

Анотація

Дисертаційні дослідження завжди розглядалися як ефективний засіб наукової підготовки та заохочення дослідницького підходу до навчання. Суттєва увага звертається на зростаючу роль випускних робіт, які студенти виконують під час завершення навчання на бакалавраті, як ключового способу формування та розвитку дослідницьких умінь та навичок, досягнення результатів навчання за освітньою програмою. Дослідники вказують на необхідність пропонувати і альтернативні варіанти презентації результатів дослідницької діяльності студентів. Вони можуть відрізнятися за своєю концепцією, функціями, організацією та характером результатів. Мета статті: розглянути зростаючу роль дисертаційних досліджень, які студенти у Великій Британії виконують під час завершення навчання на бакалавраті, як ключового способу формування та розвитку дослідницьких умінь та навичок, досягнення результатів навчання за освітньою програмою. Методи дослідження: аналіз та узагальнення педагогічної літератури (для з’ясування: зв’язків «дослідження» і «викладання та навчання» у світлі формування дослідницьких умінь та навичок майбутніх фахівців; зростаючої роль дисертаційних досліджень та альтернативних можливостей презентації результатів дослідницької діяльності бакалаврів у Великій Британії); теоретичне узагальнення (для формулювання авторських висновків).

Біографія автора

Олена Бартош, кафедра соціології та соціальної роботи, ДВНЗ «Ужгородський національний університет», м.Ужгород, Україна

кандидат педагогічних наук, професор

Посилання

Список використаної літератури

Hill J., Kneale P., Nicholson D., Waddington S., Ray W. Reframing the geography dissertation: a consideration of alternative, innovative and creative approaches. Journal of Geography in Higher Education. 2011. No 35 (3). P.331‒349.

Griffiths R. Knowledge production and the research-teaching nexus: the case of the built environment disciplines. Studies in Higher Education. 2004. No 29 (6). P.709‒726.

Healey M. Linking research and teaching: disciplinary spaces / In R. Barnett (Ed.). Reshaping the university: new relationships between research, scholarship and teaching. Maidenhead: McGraw-Hill/Open University Press, 2005. P.30‒42.

Levy P., Petrulis R. How do first-year university students experience inquiry and research, and what are the implications for inquiry-based learning? Studies in Higher Education. 2011. No 37 (1). P.85–101.

Walkington H. Students as researchers: supporting undergraduate research in the disciplines in higher education. York: Higher Education Academy, 2015. 33 p.

Healey M., Lannin L., Stibbe A., Derounian J. Developing and enhancing undergraduate final year projects and dissertations. York: Higher Education Academy, 2013. 93 p.

Willison J.W., O'Regan K. Commonly known, commonly not known, totally unknown: a framework for students becoming researchers. Higher Education Research & Development. 2007. No 26 (4). P.393‒409.

References

Hill, J., Kneale, P., Nicholson, D., Waddington, S., & Ray, W. (2011). Reframing the geography dissertation: A consideration of alternative, innovative and creative approaches. Journal of Geography in Higher Education, 35 (3), 331‒349.

Griffiths, R. (2004). Knowledge production and the research-teaching nexus: the case of the built environment disciplines. Studies in Higher Education, 29 (6), 709‒726.

Healey, M. (2005). Linking research and teaching: disciplinary spaces / In R. Barnett (Ed.), Reshaping the university: new relationships between research, scholarship and teaching (pp.30-42). McGraw-Hill/Open University Press.

Levy, P., & Petrulis, R. (2011). How do first-year university students experience inquiry and research, and what are the implications for inquiry-based learning? Studies in Higher Education, 37 (1), 85–101.

Walkington, H. (2015). Students as researchers: supporting undergraduate research in the disciplines in higher education. Higher Education Academy.

Healey, M., Lannin, L., Stibbe, A., & Derounian, J. (2013). Developing and enhancing undergraduate final year projects and dissertations. Higher Education Academy.

Willison, J.W., & O'Regan, K. (2007) Commonly known, commonly not known, totally unknown: a framework for students becoming researchers. Higher Education Research & Development, 26 (4), 393‒409.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-05-13

Як цитувати

Бартош, О. (2024). ДИСЕРТАЦІЙНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АЛЬТЕРНАТИВНІ МОЖЛИВОСТІ ПРЕЗЕНТАЦІЇ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ БАКАЛАВРІВ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота», (1(54), 13–17. https://doi.org/10.24144/2524-0609.2024.54.13-17

Номер

Розділ

Статті