ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ СЕРВІСІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТУДЕНТАМИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ПРИКЛАДНА ЛІНГВІСТИКА»
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2024.54.67-71Ключові слова:
цифрові сервіси, вивчення іноземної мови, прикладна лінгвістика, студенти.Анотація
Мета статті: розглянути аспекти використання цифрових ресурсів у процесі вивчення іноземної мови студентами спеціальності «Прикладна лінгвістика». Методи дослідження: аналіз та узагальнення педагогічної літератури; теоретичне узагальнення. Об’єктивні процеси становлення українського суспільства зумовлюють пошук ефективних шляхів підвищення якості освітнього процесу. Окрім професійних компетенцій, що включають певний набір умінь і навичок, сучасний фахівець повинен, відповідно до державних освітніх стандартів, володіти однією з іноземних мов та належним чином застосовувати її у своїй професійній діяльності. Рівень оволодіння студентами іноземною мовою безпосередньо залежить від ефективної методики викладання та застосування інформаційних технологій. Використання інформаційно-цифрових технологій підвищує інтерес студентів до навчання та сприяє зростанню їх мотивації щодо вивчення іноземної мови. Наш аналіз зосереджений на розкритті переваг і можливих викликів, які супроводжують використання цифрових інструментів у вивченні іноземних мов на вказаній спеціальності.
Посилання
Список використаної літератури
Використання віртуальної реальності (VR) та розширеної реальності (AR) в веб-розробці. IT рейтинг UA. URL: https://it-rating.ua/vikoristannya-virtualnoi-realnosti-vr-ta-rozshirenoi-realnosti-ar-v-veb-rozrobtsi (дата звернення: 12.01.2024).
Диджиталізація у викладанні іноземних мов: вимога часу чи модний тренд?: матеріали міжвузівського науково-методичного семінару (м.Київ, 15 лютого 2023 р.). Київ: Державний торгівельно-економічний університет, 2023. 101 с.
Огляд програм (memrise vs duolingo). Блоґ одного кібера. URL: https://bunyk.wordpress.com/2019/07/12/spaced-repetition-software (дата звернення: 12.01.2024).
Омельченко Н. Skype, zoom, cisco webex, microsoft team чи google+ hangouts? Обираємо найкращий сервіс для віддаленої освіти. Українська правда _Життя. URL: https://life.pravda.com.ua/columns/2020/05/12/240947 (дата звернення: 14.01.2024).
Рогульська О.О., Тарасова О.В. M-learning як інноваційна технологія навчання іноземної мови. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. 2016. Вип.45. С.318‒332.
Рябуха Т.В. Вплив сучасних технологій на навчання іноземних мов у вищій школі. Світ дидактики: дидактика в сучасному світі: матеріали Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (м.Київ, 21‒22 вересня 2021 р). Київ: Людмила, 2021. С.215‒217.
Топ-12 онлайн-ресурсів, де можна вивчити безкоштовно англійську. Твоє Місто ‒ твоє телебачення. URL: http://surl.li/pfhav (дата звернення: 12.01.2024).
Dziuban Ch., Graham Ch.R., Moskal P.D., Norberg A., Sicilia N. Blended learning: the new normal and emerging technologies ‒ international journal of educational technology in higher education. International Journal of Educational Technology in Higher Education. 2018. Vol. 15. P.1‒16.
EdTech. What is a modern learning environment? Technology Solutions That Drive Education. URL: https://edtechmagazine.com/k12/article/2018/02/what-modern-learning-environment (date of access: 14.01.2024).
Kessler G. Technology and the future of language teaching. Foreign Language Annals. 2018. No. 51 (1). P.205‒218.
Yunina O. Digital tools in foreign language teaching. Education. Innovation. Practice. 2019. No. 1 (5). P.17‒22.
References
Vykorystannya virtualnoyi realnosti (VR) ta rozshyrenoyi realnosti (AR) v veb-rosrobtsi [Usage of Virtual Reality (VR) and Augmented Reality (AR) in Web Development]. IT Rating UA. URL: https://it-rating.ua/vikoristannya-virtualnoi-realnosti-vr-ta-rozshirenoi-realnosti-ar-v-veb-rozrobtsi (in Ukrainian).
Dydzhytalizatsiya u vykladanni inozemnykh mov: vymoha chasu chy modnyy trend? ‒ Proceedings of International scientifi seminar. URL: http://surl.li/pfham (accessed: 12.01.2024).
Ohlyad prohram (memrise vs duolingo). Blog odnoho kibera [Review of Programs (Memrise vs Duolingo). A Cyber Blogger.] URL: https://bunyk.wordpress.com/2019/07/12/spaced-repetition-software/ (accessed: 12.01.2024).
Omelchenko, N. Skype, zoom, cisco webex, microsoft team chy google+ hangouts? Obyrayemo naykrashchyy servis dlya viddalenoyi osvity [Skype, Zoom, Cisco Webex, Microsoft Teams, or Google+ Hangouts? Choosing the Best Service for Remote Education]. Ukrayinska Pravda ‒ Life]. URL: https://life.pravda.com.ua/columns/2020/05/12/240947/ (in Ukrainian).
Rohulska, O.O., & Tarasova, O.V. (2016). M-learning yak innovatsiyna tekhnolohiya navchannya inozemnoyi movy [M-learning as an innovative foreign language learning technology]. Current information technologies and innovations. Teaching methods in preparation specialists: methodology, theory, experience, problems, 45, 318‒332. (in Ukrainian)
Ryabukha, T.V. (2021). Vplyv suchasnykh tekhnolohiy na navchannya inozemnykh mov u vyshchiy shkoli. Svit dydaktyky: dydaktyka v suchasnomu sviti [The impact of modern technologies on teaching foreign languages in higher education]. The world of didactics: didactics in the modern world ‒ Proceedings of International scientific-practical Internet Conference (pp.215‒217). Lyudmila. (in Ukrainian)
Top-12 onlayn-resursiv, de mozhna vyvchyty bezkoshtovno anhliysʹku. Tvoye Misto ‒ tvoye telebachennya [Top 12 online resources to learn English for free. Your City ‒ your television]. URL: http://surl.li/pfhav (in Ukrainian).
Dziuban, Ch., Graham, Ch.R., Moskal, P.D., Norberg, A., & Sicilia, N. (2018). Blended learning: the new normal and emerging technologies ‒ international journal of educational technology in higher education. International Journal of Educational Technology in Higher Education, 15, 1‒16.
EdTech. What is a modern learning environment? Technology Solutions That Drive Education. URL: https://edtechmagazine.com/k12/article/2018/02/what-modern-learning-environment.
Kessler, G. (2018). Technology and the future of language teaching. Foreign Language Annals, 51 (1), 205‒218.
Yunina, O. (2019). Digital tools in foreign language teaching. Education. Innovation. Practice, 1 (5), 17‒22.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
1.Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0) [https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk], котра дозволяє іншим особам вільно використовувати (читати, копіювати і роздруковувати) представлені матеріали, здійснювати пошук та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст з будь-якою законною некомерційною метою (у тому числі, з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
2.Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.