ОРГАНІЗАЦІЙНО-УПРАВЛІНСЬКІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24144/2524-0609.2024.54.129-132

Ключові слова:

початкова освіта, зміст освіти, організаційно-управлінські умови, стандартизація, альтернативна освіта, Велика Британія.

Анотація

У сучасних умовах глобалізації вивчення основних закономірностей, що впливають на формування й модернізацію змісту початкової освіти у Великій Британії, є актуальним і необхідним для розвитку системи вітчизняної національної освіти. Мета статті:  виявити організаційно-управлінські умови формування змісту початкової освіти у Великій Британії. Методи дослідження:  теоретичні ‒ аналіз, синтез, узагальнення, конкретизація, порівняння, узагальнення. Початкова освіта у Великій Британії посідає чільне місце в системі освіти, вона є основою шкільного навчання. Зміст освіти, в тому числі й початкової) ґрунтується на поєднанні трьох ключових компонентів: формування системи керування на основі врахування освітніх результатів; стимулювання різноманітного співробітництва субʼєктів освіти; реалізація принципів свободи вибору. Освітня політика країни спрямована на розвиток і модернізацію змісту початкової освіти зі збереженням базових принципів, характерних для культури й історії країни. Організаційно-управлінські дії розглядаються в умовах сучасних тенденцій децентралізації й централізації керування в галузі шкільної освіти. Модель стратегічного розвитку, фінансування й керування загальною шкільною освітою є організаційною умовою формування змісту початкової шкільної освіти.

Біографія автора

Жанна Милян, кафедра загальної педагогіки та педагогіки вищої школи, ДВНЗ «Ужгородський національний університет», м.Ужгород, Україна

викладач

Посилання

Список використаної літератури

Coe R. School improvement: reality and illusion. British Journal of Educational Studies. 2009. Vol.57. №4. P.363‒379.

King R. Young learners ‒ transformation to secondary learning. UK: Pearson, 2014. 156 p.

Morgan C., Stobbe J., Baron W., Miller J. Keys to the elementary classroom. 3d ed. USA: Corwin press, 2009. 206 p.

Wilson A., Creativity in Primary Education. 3rd ed. UK: SAGE Publication: 2015. 255 p.

McLachlan C., Fleer M., Edwards S. Early childhood curriculum. Planning, assessment and implementation. UK: Cambridge University Press, 2010. 243 p.

Hawkes N. Values education and the national curriculum in England / In T.Lovat, R.Toomey, N.Clement (Eds.), International research handbook on values education and student wellbeing. L.A: Springer, 2010. P.225‒238.

References

Coe, R. (2009). School improvement: reality and illusion. British Journal of Educational Studies, 57 (4), 363‒379.

King, R. (2014). Young learners ‒ transformation to secondary learning. Pearson.

Morgan, C., Stobbe, J., Baron, W., & Miller, J. (2009). Keys to the elementary classroom. Corwin press.

Wilson, A. (2015). Creativity in Primary Education. SAGE Publication.

McLachlan, C., Fleer, M., & Edwards, S. (2010). Early childhood curriculum. Planning, assessment and implementation. Cambridge University Press.

Hawkes, N. (2010). Values education and the national curriculum in England. In T.Lovat, R.Toomey, N.Clement (Eds.), International research handbook on values education and student wellbeing (pp.225‒238). Springer.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-05-13

Як цитувати

Милян, Ж. (2024). ОРГАНІЗАЦІЙНО-УПРАВЛІНСЬКІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота», (1(54), 129–132. https://doi.org/10.24144/2524-0609.2024.54.129-132

Номер

Розділ

Статті