ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНОГО ЗАСТОСУНКУ ARLOOPA В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2025.56.115-120Ключові слова:
доповнена реальність, ARLOOPA, змішане навчання, цифрові технології, ІКТ в освіті.Анотація
Мета статті: обґрунтувати підходи до використання мобільного застосунку ARLOOPA в умовах змішаного навчання учнів. Розглянуто можливості використання мобільного застосунку ARLOOPA в умовах змішаного навчання учнів закладів загальної середньої освіти. Представлено результати досліджень щодо впливу доповненої реальності на якість освіти в різних країнах, зокрема Індонезії, Туреччині, Україні. Проаналізовано потенціал AR для підвищення ефективності навчального процесу, зростання мотивації учнів і розвитку їхніх когнітивних навичок. Здійснено аналіз вікових особливостей учнів у контексті використання ARLOOPA шляхом теоретичного узагальнення. Проведено порівняльний аналіз використання ARLOOPA у форматах очного та дистанційного навчання, окреслено можливості створення інтерактивного освітнього середовища та персоналізованого підходу до навчання. Використано метод моделювання для побудови алгоритму інтеграції ARLOOPA в освітній процес. Описано етапи впровадження, включаючи аналіз технічних можливостей, підготовку педагогів, розробку AR-контенту та оцінку ефективності. Розглянуто технічні аспекти застосунку: вимоги до обладнання, платформну інтеграцію та методичні рекомендації для педагогів. Встановлено, що використання імерсивних технологій розширює професійний інструментарій педагогів, сприяє зацікавленості учнів та покращенню навчальних результатів. Наголошено на необхідності розробки навчальних програм, що враховують специфіку роботи з AR-технологіями.
Посилання
Список використаної літератури
Feng S., He, W., Zhang X., Billinghurst M., Wang S. A comprehensive survey on AR-enabled local collaboration. Virtual Reality. 2023. Vol.27 (4). Р.2941-2966.
Creative Teachers VR. Tools that educators can choose to bring VR/AR in the classroom. URL: https://ctvr.eu/tools-that-educators-can-choose-to-bring-vr-ar-in-the-classroom/
Соколюк О. Вплив VR/AR на технології навчання й освітянські практики. Modern information technologies and innovation methodologies of education in professional training methodology theory experience problems. 2022. Вип.60. С.108-116.
Хміль Н.А., Галицька-Дідух Т.В., Цяньці В. Використання віртуальної та доповненої реальності в українській освіті. Академічні візії. 2023. Вип.22. https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/505/463.
Гвоздецька С.В., Савченко В.В., Турчанінов Р.Д. Ефективність використання віртуальної реальності в навчальних програмах із фізичної культури. Академічні візії. 2024. Вип.38. https://www.academy-vision.org/index.php/av/article/view/1525/1405
Yildiz E.P. Augmented reality applications in education: Arloopa application example. Higher Education Studies. 2022. Vol.12 (2). P.47-53.
Rohman A.N., Mustofa M., Heriyawati D.F. The use of augmented reality-based learning media: Arloopa for English descriptive text in secondary school. Journal of Foreign Language Teaching and Learning, 2024. Vol.9 (1). С.1-18.
Roussos G., Nicopolitidis P. A Project Overview: The Implementation of a Native Android App for Mobile Signal Detection and a PHP Laravel Web-Based Platform for Real-Time Monitoring and Analysis of Wireless Communication Networks for Educational Purposes. In: Auer, M.E., Tsiatsos, T. (eds) Smart Mobile Communication & Artificial Intelligence. IMCL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems. Vol.937. Springer, Cham. P.114-125.
Швардак М.В. Імерсивні технології в початковій освіті. Науковий вісник Сіверщини. Серія: Освіта. Соціальні та поведінкові науки. 2023. Вип.2 (11). С.227-239.
Литвинова С., Буров О., Семеріков С. Концептуальні підходи до використання засобів доповненої реальності в освітньому процесі. Modern information technologies and innovation methodologies of education in professional training methodology theory experience problems. 2021. Вип.55. С.46-62.
References
Feng, S., He, W., Zhang, X., Billinghurst, M., & Wang, S. (2023). A comprehensive survey on AR-enabled local collaboration. Virtual Reality, 27 (4), 2941-2966.
Creative Teachers VR. (n.d.). Tools that educators can choose to bring VR/AR in the classroom. URL: https://ctvr.eu/tools-that-educators-can-choose-to-bring-vr-ar-in-the-classroom/
Sokoliuk, О. (2022). Vplyv VR/AR na tekhnolohii navchannia y osvitianski praktyky (The impact of VR/AR on learning technologies and educational practices). Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in Professional Training Methodology Theory Experience Problems, 60, 108-116.
Khmil, N.А., Halytska-Didukh, Т.V., & Tsiantsi, V. (2023). Vykorystannia virtualnoi ta dopovnenoi realnosti v ukrainskii osviti [The use of virtual and augmented reality in Ukrainian education]. Academic visions, 22. URL: https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/505/463 [in Ukrainian]
Hvozdetska, S.V., Savchenko, V.V., & Turchaninov, R.D. (2024). Efektyvnist vykorystannia virtualnoi realnosti v navchalnykh prohramakh iz fizychnoi kultury [The effectiveness of using virtual reality in physical education curricula]. Academic visions, 38. URL: https://www.academy-vision.org/index.php/av/article/view/1525/1405 [in Ukrainian].
Yildiz, E.P. (2022). Augmented reality applications in education: Arloopa application example. Higher Education Studies, 12 (2), 47-53.
Rohman, A.N., Mustofa, M., & Heriyawati, D.F. (2024). The use of augmented reality-based learning media: Arloopa for English descriptive text in secondary school. Journal of Foreign Language Teaching and Learning, 9 (1), 1-18.
Roussos, G., Nicopolitidis, P. (2024). A Project Overview: The Implementation of a Native Android App for Mobile Signal Detection and a PHP Laravel Web-Based Platform for Real-Time Monitoring and Analysis of Wireless Communication Networks for Educational Purposes. In: Auer, M.E., Tsiatsos, T. (eds) Smart Mobile Communication & Artificial Intelligence. IMCL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, Vol.937. Springer, Cham. P.114-125
Shvardak, М.V. (2023). Imersyvni tekhnolohii v pochatkovii osviti [Immersive technologies in primary education]. Scientific Bulletin of the Severshchyna Region. Series: Education. Social and Behavioral Sciences, 2 (11), 227–239. [in Ukrainian].
Lytvynova, S., Burov, О., & Semerikov, S. (2021). Kontseptualni pidkhody do vykorystannia zasobiv dopovnenoi realnosti v osvitnomu protsesi [Conceptual approaches to the use of augmented reality tools in the educational process]. Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in Professional Training Methodology Theory Experience Problems, 55, 46-62. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).