ДІАГНОСТУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАГІСТРІВ-ФІЗИКІВ ОСВІТНЬОГО НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ З ДИДАКТИЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.168-172Ключові слова:
дидактичний менеджмент, готовність, магістри-фізики освітнього напряму підготовки, критерії, показники, рівні готовності.Анотація
Для перевірки ефективності запропонованої системи підготовки майбутніх учителів фізики з дидактичного менеджменту необхідно було провести діагностування рівнів готовності студентів з дидактичного менеджменту. Мета дослідження полягала у розробці проблеми діагностування готовності магістрів-фізиків освітнього напряму підготовки з дидактичного менеджменту. Підготовка студентів з дидактичного менеджменту полягає у засвоєнні ними системи знань про управління розвитком особистості учня у процесі навчання та вироблення досвіду створення системи управління навчанням. Визначення ефективності запропонованої системи підготовки здійснюється за оцінкою результатів, які відображені у рівнях готовності студентів з дидактичного менеджменту. Діагностування готовності передбачало розробку критеріально-діагностичного апарату, застосування якого у експериментальному дослідженні уможливило виокремлення рівнів готовності. Для досягнення мети і завдань дослідження використовувались методи дослідження: теоретичні – конкретно-пошуковий; структурно-функціональний; емпіричні: спостереження, бесіда, анкетування, самооцінка, педагогічний експеримент для виявлення рівнів готовності студентів з дидактичного менеджменту. Дослідження проблеми діагностування готовності магістрів - фізиків освітнього напряму підготовки з дидактичного менеджменту уможливило: розкриття сутності готовності з дидактичного менеджменту; обґрунтування її структури; розкриття змістового наповнення компонент готовності; визначення критеріїв, показників та рівнів готовності.
Посилання
References
Knysh, A.E. (2015). Poniattia hotovnosti do profesiinoi diialnosti v robotakh vitchyznianykh ta zarubizhnykh uchenykh [The concept of readiness for professional activities in the work of domestic and foreign scientists]. In Teoriia i praktyka upravlinnia sotsialnymy systemamy: filosofiia, psykholohiia, pedahohika, sotsiolohiia [The theory and practice of social systems management: philosophy, psychology, pedagogy, sociology], 2, 37-45 [in Ukrainian].
Mikhalska, V.R. (2006). Pidhotovka studentiv pedahohichnoho koledzhu do upravlinnia navchalnoiu diialnistiu molodshykh shkoliariv [Preparation of students of the pedagogical college for the management of educational activities of junior pupils]. Extended abstract of candidate’s thesis. Vinnytsa: Vinnytsia DPU named after Mikhail Kotsyubinsky [in Ukrainian].
Opachko, M.V. (2017). Problemi formuvannya zmіstu didaktichnogo menedjmentu [Problems of the formation of the content of didactic management]. In Physical and Mathematical Education, 2 (12), 118-123 [in Ukrainian].
Prikhodko, V.M., & Prisyazhnyuk, Y.S. (2014). Kultura upravlіnnya kerіvnika yak skladova sistemi monіtoringu osvіtnoї dіyalnostі zagalnoosvіtnogo navchalnogo zakladu [Management culture management as a component of the system of monitoring the educational activity of a comprehensive educational institution]. In Materials of the V International Forum "Personality in a
Single Educational Space." Conference 3: Theoretical and Applied Issues of Modern Psychology and Educational Management (Zaporizhzhya, April 07-18, 2014), 3 (17) Electronic collection of scientific works of the Zaporizhzhya Regional Institute of Postgraduate Education: http://www.zoippo.zp.ua/pages/el_gurnal/pages/vip17.html
Trubitsina, O.M. (2002). Pidhotovka maibutnikh uchyteliv do refleksyvnoho upravlinnia protsesom navchannia uchniv inozemnoi movy [Preparation of future teachers for reflexive management of the process of teaching foreign language students]. Extended abstract of candidate’s thesis. Odessa: South Caucasus state pedagogical University named after K.D. Ushinsky [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).