ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ ФІЗИЧНИХ ВПРАВ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.308-312Ключові слова:
фізкультурна освіта, навчання, потреба, учні, фізичні вправи.Анотація
Фізкультурна освіта має місце в шкільному середовищі. Відповідність цієї освіти потребам і запитам учнів, це перше завдання розвитку нової української школи. Визначення суб’єктно-об’єктних відношень сучасної школи і учня є метою фізкультурної освіти. Технологію навчання фізичних вправ розкриваємо за такою методикою: діалектичний підхід, свідоме засвоєння знань, зв’язок результатів навчання із життям. Виділено вплив технології навчання фізичних вправ на позитивні якості учнів за такими показниками (фізична підготовленість, самоорганізація; самовдосконалення і навички роботи в команді; стійкість до стресів і захворювань, самоконтроль; стійкість до негативних звичок, впевненість в своїх діях і вмінні досягати поставленої мети). В дослідженні брали участь 168 учнів 6-7 класів загальноосвітніх шкіл міста Дрогобича. Для визначення значимості кожного з означених показників ми брали метод експертних оцінок (ранжування). Встановлено рівні значимості кожного із показників у формування позитивних якостей учнів. Представлено механізм забезпечення гнучких позитивних якостей в учнів і навчання фізичних вправ у їх формуванні. Запропоновано умови формування потреби вивчення фізичних вправ для учнів загальноосвітніх шкіл.
Посилання
References
Ivashchenko, O.V. (2016.) Modeliuvannia protsesu fizychnoho vykhovannia shkoliariv [Design of process of physical education of schoolchildren]. Kharkiv: OVS [in Ukrainian].
Ivashchenko, O.V. (2017). Classification of 11-13 yrs girls’ motor fitness, considering level of physical exercises’ mastering. Pedagogics, Psychology, Medical-Biological Problems Of Physical Training And Sports, 21(2), 65-70. doi:10.15561/18189172.2017.0203
Chernenko, S.O. (2015). Effectieness of junior form pupils’ training of gymnastic exercises in different modes of their fulfillment. Pedagogics, psychology, medical-biological problems of physical training and sports, 19(8), 65–74. doi:10.15561/18189172.2015.0809
Kapkan, O.O. (2013) Modeliuvannia protsesu navchannia fizychnym vpravam khloptsiv 14-15 rokiv [Designing the process of studies for physical exercises of 14-15 years old boys]. Teoriia ta metodyka fizychnoho vykhovannia [Theory and methodology of physical education], 2, 48-52 [in Ukrainian].
Khudolii, O.M. & Ivashchenko, O.V. (2013). Kontseptualni pidkhody do modeliuvannia protsesu navchannia i rozvytku rukhovykh zdibnostei u ditei i pidlitkiv [Conceptual approaches to the design of the educational process and development of moving abilitives in children and teenagers]. Teoriia ta metodyka fizychnoho vykhovannia [Theory and methodology of physical education], 2, 3-16. doi:https://dx.doi.org/10.17309/tmfv. 2.1012 [in Ukrainian].
Khudolii, O.M. (2014). Modeliuvannia protsesu navchannia ta rozvytku rukhovykh zdibnostei u ditei i pidlitkiv [Design of the educational process and development of moving abilitives in children and teenagers]. Kharkiv: OVS [in Ukrainian].
Krutsevych, T. & Trachuk, S. (2017). Normatyvni osnovy suchasnoi systemy fizychnoho vykhovannia riznykh hrup naselennia Ukrainy [Normative bases of the modern system of physical education of different groups of population of Ukraine]. Sportyvnyi visnyk Prydniprovia [Sport Bulletin of Prнdniprovia], 1, 184-188 [in Ukrainian].
Krutsevych, T., Napadii, A., Imas, T., & Trachuk, S. (2016). Dynamika adaptatsiino-rezervnykh mozhlyvostei shkoliariv vikom 13-14 rokiv protiahom navchalnoho roku [Dynamics of adaptation-reserve possibilities of schoolchildren by age 13-14 during a school year]. Sportyvnyi visnyk Prydniprovia [Sport Bulletin of Prнdniprovia], 1, 182-186 [in Ukrainian].
Krutsevych, T.Y. (2006). Osnovni napriamky vdoskonalennia prohram fizychnoho vykhovannia shkoliariv [Basic directions of perfection of the programs of physical education of schoolchildren]. Teoriia i metodyka fizychnoho vykhovannia i sportu [Theory and methodology of physical education and sport], 4, 21 [in Ukrainian].
Marchenko, S.I. (2009). Modeliuvannia rozvytku shvydkosti u shkoliariv 2-4 klasiv zasobamy rukhlyvykh ihor [Design of speeding up for the schoolchildren of 2-4 classes by facilities of movable games]. Teoriia ta metodyka fizychnoho vykhovannia [Theory and methodology of physical education and sport], 10, 10-14. Retrieved from https://www.tmfv.com.ua/journal/article/view/567 [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).