СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА СПОРТУ ДО РОБОТИ У СФЕРІ ФІЗИЧНОЇ РЕКРЕАЦІЇ

Автор(и)

  • Yevhen Prystupa Ректор Львівського державного університету фізичної культури, м.Львів, Україна
  • Myroslava Danylevych кафедра фітнесу і рекреації, Львівський державний університет фізичної культури, м.Львів, Україна

DOI:

https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.359-363

Ключові слова:

готовність, фахівці з фізичного виховання і спорту, рекреаційно-оздоровча діяльність.

Анотація

Стаття торкається питання модернізації процесу професійної підготовки фахівців з фізичного виховання та спорту. Проблема готовності майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту до рекреаційно-оздоровчої діяльності є актуальною для сучасного суспільства, оскільки наявність або відсутність цієї готовності визначає, чи буде випускник працювати після закінчення вищого навчального закладу у сфері фізичної рекреації. Мета роботи – визначити та охарактеризувати структурні компоненти готовності майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту до рекреаційно-оздоровчої діяльності. Метод аналізу та узагальнення даних наукової літератури та практичного досвіду підготовки фахівців з фізичного виховання і спорту дозволив визначити структурні компоненти готовності майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту до проведення рекреаційно-оздоровчої діяльності, а саме мотиваційно-ціннісний, пізнавальний, процесуальний та емоційно-вольовий Розкрито підструктуру кожного компоненту готовності. Зазначено їхній взаємозв’язок і взаємозалежність. Вказано, що вивчення структури готовності дозволяє впливати на рівень сформованості кожного з її компонентів і сприятиме підготовці високопрофесійних фахівців з фізичного виховання та спорту до роботи в сфері фізичної рекреації, попит на яких постійно зростає.

Біографії авторів

Yevhen Prystupa, Ректор Львівського державного університету фізичної культури, м.Львів

доктор педагогічних наук, професор

Myroslava Danylevych, кафедра фітнесу і рекреації, Львівський державний університет фізичної культури, м.Львів

кандидат наук з фізичного виховання та спорту, доцент

Посилання

References

Andrieieva, O.V. (2014). Fizychna rekreatsiia [Physical Recreation]. Kyiv: TOV «NVP Polihrafservis» [in Ukrainian].

Bokhan, T.H., Shabalovskaia, M.V., Moreva, S.A. (2014) Motivatsyonnaia hotovnost k professionalno-lichnostnomu stanovleniiu studentov-medikov [Motivational readiness for the professional-personal formation of medical students]. Sibyrskii psyholochycheskii zhurnal [Student Psychological Journal], 51, 88-99 [in Russian].

Dutchak, M.V. (2016, May) Hotovnist maybutnikh fakhivtsiv z fizychnogo vykhovannia ta sportu do roboty v sferi fizychnoi rekreatsii medikov [Readiness of future specialists in physical education and sports for the work in the field of physical recreation]. Problemy aktyvizatsii rekreatsiino-ozdorovchoi diialnosti naselennia [Problems of activation of recreational and recreational activities of the population]. Proceedings of the Xth All-Ukrainian scientific-practical conference with international participation. Lviv: LDUFK [in Ukrainian].

Orlov, S.V. (2006). Chelovek i ego potrebnosti [Man and Needs]. Sain Petersburg: Piter [in Russian].

Sotnikova, A.V. (2010). Professyonalnaia motivatsiia kak predmet sotsiologicheskogo analiza medikov [Professional motivation as a subject of sociological analysis]. Istoricheskaia i sotsialno-obrazovatelnaia mysl [Historical and Socio-Educational Thought], 3(5), 118-122 [in Russian].

Zhdanova, O., Chekhovska, L., & Shevtsiv, U. (2016) Pidhotovka fakhivtsiv z fitnesu za kordonom [Training of specialists in fitness Abroad]. Fizychna reabilitatsiia ta rekreatsiino-ozdorovchi tekhnolohii [Physical Rehabilitation and Recreational-Wellness Technologies], 3, 85-90 [in Ukrainian].

Zhelanova, V.V. (2013). Kontekstne navchannia maybutnoho vchytelia pochatkovykh klasiv: teoriia i tekhnolohiia [Contextual education of future teacher of elementary school: theory and technology]. Luhansk: Vyd-vo «LNU imeni Tarasa Shevchenka» [in Ukrainian].

Zeer, E.F. (2003). Psykholohyia professyonalnogo obrazovaniia medikov [Psychology of professional education]. Moscow: Yzd-vo Moskovskoho psykholoho-sotsialnoho instituta; Voronezh: Yzd-vo NPO «MODEK [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-24

Як цитувати

Prystupa, Y., & Danylevych, M. (2018). СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА СПОРТУ ДО РОБОТИ У СФЕРІ ФІЗИЧНОЇ РЕКРЕАЦІЇ. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота», (1(42), 359–363. https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.359-363

Номер

Розділ

Статті