ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ ВІММЕЛЬБУХІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Iryna Lobachova кафедра теорії і практики початкової освіти, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», м.Слов’янськ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.130-1330

Ключові слова:

віммельбух, культура мовлення, мовний бар’єр, міжкультурна комунікація, Нова українська школа, реформа початкової освіти.

Анотація

Статтю присвячено проблемі вдосконалення системи навчання іноземної мови в початковій школі в контексті формування Нової української школи. Метою розвідки визначено теоретико-практичне дослідження питання імплементації віммельбухів на початковому ступені вивчення англійської мови в Новій українській школі. Окреслено виконання таких завдань: визначити головні переваги використання віммельбухів під час вивчення англійської мови в початковій школі; запропонувати орієнтовні мовні завдання для роботи з віммельбухами на початковому ступені вивчення англійської мови. У статті використано такі методи дослідження, як аналіз, синтез, систематизація, узагальнення, які допомогли проникнути в сутність окресленої проблеми. З’ясовано, що Нова українська школа покликана виховати всебічно розвинену, соціально активну особистість, яка вміє ухвалювати відповідальні рішення, дотримується прав людини та вільно долає мовні бар’єри в міжкультурній комунікації. Для цього сучасні уроки англійської мови треба будувати так, щоб вони створювали умови для спілкування (складання учнями монологів, діалогів, полілогів на різні теми з різною метою). Цій меті і підпорядкований ілюстративний матеріал віммельбухів. У статті запропоновано мовні вправи, які допомагають учням навчитися висловлювати свої думки правильно, послідовно, точно і виразно; спонукають їх до безпосередніх висловлювань, заохочують до складання розповіді, придумування своїх початків і фіналів оповідань. Крім того, під час організації такого спілкування і навчання значну увагу приділено розвиткові навичок культури мовлення, що сприяє підвищенню мовленнєвої культури учнів і формуванню в них навичок комунікативної діяльності в будь-якій сфері життя.

Біографія автора

Iryna Lobachova, кафедра теорії і практики початкової освіти, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», м.Слов’янськ

кандидат філологічних наук, доцент

Посилання

References

Nova ukrainska shkola [New Ukrainian School]. Retrieved from https://mon.gov.ua/ua/tag/nova-ukrainska-shkola [in Ukrainian].

Lobachova, I. (2017). Pedagogical Conditions of Using a Wimmelbuch at English Lessons at Primary School. Profesionalizm pedahoha: teoretychni y metodychni aspekty [Professionalism of the teacher: theoretical and methodical aspects], 5 (2), 246–255. Retrieved from http://pptma.dn.ua/index.php/uk/ [in English].

Wimmelbilderbuch. Retrieved from https://de.wikipedia.org/wiki/Wimmelbilderbuch [in German].

Wimmelbuch Club. Retrieved from http://wimmelbuch.club/ [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-24

Як цитувати

Lobachova, I. (2018). ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ ВІММЕЛЬБУХІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота», (1(42), 130–133. https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.130-1330

Номер

Розділ

Статті