ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ПОЗАКЛАСНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.272-275Ключові слова:
соціокультурна компетентність, навчальна програма, позакласна діяльність, афективні фактори, мотивація.Анотація
Соціокультурна компетентність є невід’ємною складовою процесу навчання іноземної мови, оскільки вона сприяє спілкуванню між представниками різних національностей. Метою даної статті є дослідження поняття «соціокультурна компетентність студентів» та шляхи її формування під час позакласної діяльності. Для досягнення поставленої мети було використано ряд теоретичних (огляд та аналіз літератури за темою дослідження) та емпіричних методів (педагогічне спостереження та інтерв’ювання). Автор аналізує ефективність гіпотез Стівена Крашена під час освоєння іноземної мови на позакласних заходах, розглядаються афективні фактори, які впливають на процес вивчення іноземної мови. Наводяться зразки різних типів позакласної роботи студентів. Автор приходить до висновку про важливість позакласної діяльності студентів у процесі вивчення іноземної мови та їх ефективність у формуванні соціокультурної компетентності.Посилання
References
Anužienė, I. (2015). Socio-cultural competence (self) development. Vocational training: research and realities, 26(1). Retrieved from www.degruyter.com/view/j/vtrr.2015.26.issue-1/vtrr-2015-0006/vtrr-2015-0006.xml. Web. 22 February 2018
Celce-Murcia, M., Dornyei, Z., & Thurrell, S. (1995). Communicative Competence: A pedagogically motivated model with content specifications. Issues in applied linguistics, 6(2), P.11.
Crawford-Lange, L.M., & Lange, D.L. (1987). Doing the unthinkable in the second-language classroom: A process for integration of language and culture. In Teaching for proficiency, the organizing principle. Lincolnwood, IL: National Textbook Company.
Dornyei, Z. (2001). Motivational strategies in the language classroom, London: Cambridge University Press
Gardner, R.C. (1985). Social psychology and second language learning: the role of attitudes and motivation, London: Edward Arnold (Publishers) Ltd.
Graves, K. (2009). The Curriculum of Second Language Teacher Education. In Burns, A., & Richards, J.C. (Ed.). The Cambridge Guide to Second Language teacher education (pp. 115-124). London: Cambridge University Press
Krashen, S.D. (1981). Second language acquisition and second language learning, Califirnia: Pergamon Press Inc.
Mak, A.S., & Buckingham, K. (2007). Beyond communication courses: Are there benefits in adding skills-based EXCELL™ sociocultural training? International Journal of Intercultural Relations, 31(3), p.279
Tenhouse, A. College extracurricular activities – Impact on students, types of extracurricular activities. In Encyclopedia of education. Retrieved from www.education.stateuniversity.com/pages/1855/College-Extracurricular-Activities.html.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).