ОРГАНІЗАЦІЯ ТВОРЧО-ПОШУКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ПРАВОЗНАВЦІВ У ПРОЦЕСІ РОБОТИ З НАВЧАЛЬНИМИ ПРОЕКТАМИ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2019.44.122-126Ключові слова:
творчо-пошукова діяльність, майбутні правознавці, навчальний проект, юридична діяльність.Анотація
Анотація. Стаття присвячена питанню ефективної організації творчо-пошукової діяльності майбутніх правознавців у процесі роботи з навчальними проектами. Актуальність дослідження зумовлена сучасним міжнародним форматом юридичного дискурсу, який визначає проблему освіти майбутніх правознавців як провідного фактора не лише когнітивного розвитку особистості правника, але й соціалізації у правовому світі; сприяє здійсненню юридичної діяльності відповідно до правових інструкцій і регулятивів. Творчо-пошуковий аспект предметної підготовки майбутніх правознавців дозволяє аналізувати процес національного й міжнародного державотворення засобом характеристики складних соціально-економічних, політичних і духовних процесів. Під час здійснення дослідження були використані методи: теоретичні (аналіз психолого-педагогічної літератури), емпіричні (спостереження над навчальним процесом і вивчення педагогічного досвіду задля дослідження особливостей організації творчо-пошукової діяльності майбутніх правознавців). Визначено мотиви творчо-пошукової діяльності майбутніх правознавців (прагнення зробити свій внесок у розв’язання суспільно-політичних, культурно-національних і міжнародних проблем). Доведено, що орієнтація на юридичну діяльність спонукає майбутніх правознавців у процесі роботи з навчальними проектами оброблювати й аналітично інтерпретувати інформаційні дані, набуті у змісті фахової підготовки (юридична інформація як змістовний складник навчання), з актуальними й перспективними.
Посилання
References
Byuler, K. (1993) Teoriya yazyika. Reprezentativnaya funktsiya yazyika [The theory of language. Representative language function]. Moscow: Progress, Univers, [in Russian].
Davyidov, V.V. (1981). Problemyi razvivayuschego obucheniya [Developmental learning problems]. Moscow: Pedagogika. [in Russian].
Farenik, S.A. (2000). Logika i metodologiya naukovogo doslidzhennya [Logic and methodology of scientific research]. Kyiv: UADU. [in Ukrainian].
March, J., & Olsen, J. (1989). Rediscovering Institutions. The Organizational Basis of Politics. New York; London: The Free Press.
Shejko, V.M. (2008). Organizaciya ta metodyka naukovo-doslidnyczkoyi diyalnosti [Organization and methods of research].6th ed.. Kyiv: Znannya. [in Ukrainian].
Vlasova, E.I. (1996) Kreativnost v strukture intellekta sotsialno odarennoy lichnosti [Creativity in the structure of the intellect of a socially gifted person]. Psihologiya odarennosti: problemyi, struktura, pokazateli [Psychology of giftedness: problems, structure, indicators], 82−91. [in Russian].
Zyazyun, I.A. (2000). Intelektualno-tvorchyj rozvytok osobystosti v umovax neperervnoyi osvity [Intellectual and creative personality development in conditions of continuous education]. In I.A.Zyazyun (ed.) Neperervna profesijna osvita: problemy, poshuky, perspektyvy [Continuous vocational education: problems, searches, perspectives] (pp.11−57). Kyiv: Vipol. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).