Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота»
Головна
Про журнал
Мета та завдання
Редакційний штат
Графік набору статей
Контактна інформація редколегії
Поточний випуск
Архіви
Авторам
Вимоги до оформлення та порядок подання публікації
Критерії відбору статей
Процедура рецензування статей
Оплата
Політика
Редакційна політика
Авторські права, ліцензування і депонування
Політика відкритого доступу
Політика архівування
Розгляд інформації та звернень
Етичні положення
Публікаційна етика
Порядок розгляду скарг щодо порушень публікаційної етики
Попередження плагіату
Використання штучного інтелекту
Етика проведення педагогічних досліджень
Конфлікт інтересів
Порядок відкликання опублікованих статей (ретракція)
Пошук
Пошук
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 2(53) (2023)
№ 2(53) (2023)
Опубліковано:
2023-10-26
Весь випуск
ISSUE 2(53) 2023 (English)
Статті
БІЛІНГВАЛЬНА МІЖКУЛЬТУРНА ОСВІТА ЯК ЗАСІБ ПОБУДОВИ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В РУСЛІ КРОС-КУЛЬТУРНОГО ДІАЛОГУ
Олена Бартош, Зоряна Мигалина
9-12
bartosh, myhalyna
КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ЕТНОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА ВОКАЛУ В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ
Тамара Бондар, Віталій Симонян
13-16
bondar, simonian
ПЕРСПЕКТИВИ МОДЕРНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ І СТУДЕНТІВ
Натлія Бондарчук, Вікторія Тулайдан, Олександр Тимочко
17-21
bondarchuk, tulaydan, tymochko
ОСНОВНІ ЕТИЧНІ ЦІННОСТІ ТА МОРАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ ВЧИТЕЛЯ ЩОДО УЧНІВ
Петер Вансач, Елена Кендерешова
22-25
vansač, kenderešová
ВЗАЄМОЗАЛЕЖНІСТЬ СОЦІАЛЬНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ У СФЕРІ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ
Юлія Варивода
26-29
varyvoda
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Дмитрій Вербівський
30-33
verbivskyi
ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДУ НАУКОВО-ДОСЛІДНОГО ПРОЕКТУ З ВИКОРИСТАННЯМ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПРИ ВИКЛАДАННІ ЯПОНСЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТАМ-ФІЛОЛОГАМ
Олена Гаєвська, Дмитро Швидкий
34-39
gayevska, shvidkiy
ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ЕМОЦІЙНИХ НАВИЧОК В УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ
Лейла Гасанова, Оксана Кравченко
40-43
hasanova, kravchenko
ЕКОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У США
Ольга Гринь
44-47
hryn
ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У СОЦІАЛЬНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ ГРУПИ РИЗИКУ: ПЕРЕВАГИ ТА ТРУДНОЩІ
Ірина Єнгаличева
48-51
yengalycheva
ЦИФРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВИКЛАДАЧА ІНОЗЕМНИХ МОВ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Олександра Канюк, Надія Кіш
52-55
kanyuk, kish
ОРГАНІЗАЦІЯ СПРИЯТЛИВОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ ДІТЕЙ ГРУПИ РИЗИКУ В США
Ірина Козубовська, Максим Козубовський, Віталія Палкуш
56-60
kozubovska, kozubovskyi, palkush
СОЦІАЛЬНІ ПРОЄКТИ ЯК ІНСТРУМЕНТ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ У СОЦІАЛЬНІЙ РОБОТІ
Олена Коломієць, Тетяна Демиденко
61-66
kolomiets, demydenko
ОЦІНКА, ДОБІР ТА РОЗВИТОК ПЕРСОНАЛУ СОЦІАЛЬНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ НА ЗАСАДАХ ПРОФЕСІЙНОЇ НАДІЙНОСТІ
Вікторія Корнещук, Ірина Маценко
67-70
korneshchuk, matsenko
РОЗВИТОК ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У ВИЩІЙ ШКОЛІ: ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Маріанна Леврінц, Наталія Варга, Юрій Попик
71-75
levrints (lőrincz), varga, popyk
ІМЕРСИВНЕ СЕРЕДОВИЩЕ НАВЧАННЯ: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ
Світлана Литвинова
76-82
lytvynova
ВИОКРЕМЛЕННЯ ЕТАПІВ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ
Наталка Лібак
83-88
libak
ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ
Любов Маляр, Жанна Милян
89-93
malyar, milyan
ДІАГНОСТИЧНИЙ АПАРАТ ДОСЛІДЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ВІРТУАЛЬНОЇ НАОЧНОСТІ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Павло Мулеса, Артем Юрченко, Олена Семеніхіна
94-99
mulesa, yurchenko, semenikhina (English)
ОСОБЛИВОСТІ РОЛЬОВИХ ІГОР У НАВЧАННІ ІНФОРМАТИКИ УЧНІВ БАЗОВОЇ CЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ
Надія Олефіренко, Олексій Добрунов
100-105
olefirenko, dobrunov
МЕТОДИЧНА РОБОТА ВЧИТЕЛЯ ЯК КОМПОНЕНТА ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ «СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ІНФОРМАТИКА)»
Наталія Павлова
106-111
pavlova
МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД УПРОВАДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАМОВЛЕННЯ ЯК ЗАСОБУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЙКРАЩИХ ІНТЕРЕСІВ ДИТИНИ
Жанна Петрочко, Наталія Датченко
112-116
petrochko, datchenko
ЗМІСТОВО-ТЕХНОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ
Михайло Повідайчик
117-121
povidaichyk
ДОСЛІДНИЦЬКА СПРЯМОВАНІСТЬ ПРАКТИКИ СТУДЕНТІВ У НІМЕЦЬКИХ УНІВЕРСИТЕТАХ
Антоніна Реблян, Богдан Шулла
122-125
reblyan, shulla
РОЗВИТОК ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ
Галина Розлуцька, Євгенія Гайович, Василь Куруц
126-130
rozlutska, haiovych, kuruts
КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХІВЦІВ З ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Ярослава Сікора
131-134
sikora
ЗАГАЛЬНІ ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПРИРОДНИЧОЇ ГАЛУЗІ
Тетяна Собченко, Сергій Махновський
135-138
sobchenko, makhnovskyi
РОЗВИТОК НАВЧАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
Світлана Трубачева
139-142
trubacheva (English)
РЕЗУЛЬТАТИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УПРАВЛІНЦІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТООБІГУ У ВИМІРАХ ЗНАНЬ ТА УМІНЬ
Ольга Удовиченко, Ігор Удовиченко, Олена Семеніхіна
143-146
udovychenko, udovychenko, semenikhina (English)
ЕТАПИ І ПІДСИСТЕМА ВПРАВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОМУ УСНОМУ АНГЛОМОВНОМУ СПІЛКУВАННІ МАЙБУТНІХ ЕКОЛОГІВ
Віра Шиманська
147-151
shymanska
ЛЮДИНА ПОКЛИКАННЯ, А НЕ ТИТУЛІВ: ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ І. ЮЩУКА
Сабіна Шкріба
152-155
shkriba
МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
Руслана Штаєр, Володимир Назаров, Оксана Кравець
156-160
shtaier, nazarov, kravets
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Мова
English
Українська