Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота»
Головна
Про журнал
Мета та завдання
Редакційний штат
Графік набору статей
Контактна інформація редколегії
Поточний випуск
Архіви
Авторам
Вимоги до оформлення та порядок подання публікації
Критерії відбору статей
Процедура рецензування статей
Оплата
Політика
Редакційна політика
Авторські права, ліцензування і депонування
Політика відкритого доступу
Політика архівування
Розгляд інформації та звернень
Етичні положення
Публікаційна етика
Порядок розгляду скарг щодо порушень публікаційної етики
Попередження плагіату
Використання штучного інтелекту
Етика проведення педагогічних досліджень
Конфлікт інтересів
Порядок відкликання опублікованих статей (ретракція)
Пошук
Пошук
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 1(46) (2020)
№ 1(46) (2020)
Опубліковано:
2020-11-17
Весь випуск
ISSUE 1(46) 2020
Статті
СФОРМОВАНА ПРОФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ − ЗАПОРУКА ВИСОКОГО РІВНЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Hanna Byhar, Iryna Pits, Khrystyna Shevchuk
9-12
PDF
СІМЕЙНЕ НЕБЛАГОПОЛУЧЧЯ ЯК ФАКТОР ЗЛОЧИННОСТІ НЕПОВНОЛІТНІХ
Anna Bolotna
13-17
PDF
РОЗВИТОК ТВОРЧИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Yuliya Bondar
18-21
PDF
ПРИНЦИПИ ВІДБОРУ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ГОВОРІННІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ В УМОВАХ ПОЛІКУЛЬТУРНОГО СЕРЕДОВИЩА
Tetiana Vainagii
22-30
PDF
ТОЛЕРАНТНІСТЬ ЯК РЕЗУЛЬТАТ ДУХОВНО-РЕЛІГІЙНОГО ВИХОВАННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ
Olesya Huzynets
31-34
PDF
ДИСТАНЦІЙНА ОСВІТА ЯК НАПРЯМ ІНФОРМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ІКТ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Antonina Gura
35-38
PDF
CУЧАСНІ РЕАЛІЇ СТАНУ СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНО-ЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ
Roksoliana Zozulyak-Sluchyk
39-42
PDF
ПОТЕНЦІАЛ ВИКОРИСТАННЯ ДОСВІДУ ЗЕМСЬКОЇ ЕМЕРИТУРИ В ХОДІ РЕАЛІЗАЦІЇ ПЕНСІЙНОЇ РЕФОРМИ В УКРАЇНІ
Olha Ivanchenko
43-48
PDF
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ДИЗАЙНУ
Nataliia Kolesnyk, Olena Polishchuk, Nataliia Krasnova
49-53
PDF
СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ
Kateryna Kopniak
54-58
PDF
ОСВІТНІ ПРОПОЗИЦІЇ ЯК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИМОГ РИНКУ ПРАЦІ З ПІДГОТОВКИ МАРКЕТОЛОГІВ У ВЕЛИКОБРИТАНІЇ
Tetiana Kravchenko
59-63
PDF
РОЗВИТОК МЕДІАОСВІТИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ТА МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ (1959–2018 РР.)
Iryna Kuzma
64-69
PDF
СОЦІАЛЬНІ АСПЕКТИ ДІЯЛЬНОСТІ СІЛЬСЬКИХ «ПРОСВІТ» ПРАВОБЕРЕЖНОЇ УКРАЇНИ У 1921-1922 РР.: БЛАГОДІЙНІСТЬ
Gennadiy Kucherov, Oksana Palelulko, Inna Humeniuk
70-76
PDF
ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОЇ ГРУПИ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Olena Maksimova
77-80
PDF
ПЕДАГОГІЧНА ВЗАЄМОДІЯ В ДІЯЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА: ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОВІДНИХ НАУКОВИХ ПІДХОДІВ ДО ПРОБЛЕМИ
Serhii Mykhniuk, Serhii Kubitskyi
81-87
PDF
ДІЯЛЬНІСТЬ АВГУСТА АЙХОРНА (1878–1949) ЯК ПРИКЛАД ПОШИРЕННЯ ІДЕЙ ПСИХОАНАЛІТИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ
Ievgen Nelin
88-91
PDF
СКЛАДОВІ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ У ПЕНІТЕНЦІАРНІЙ СИСТЕМІ
Oksana Oksenyuk
92-95
PDF
МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ПАСИВНИХ ДІЄПРИКМЕТНИКІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧАЛЬНОГО ЧИТАННЯ В КУРСІ «УКРАЇНСЬКА МОВА ЯК ІНОЗЕМНА»
Olena Pasichna
96-100
PDF
КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ УЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ: СУТНІСТЬ І СТРУКТУРА ПОНЯТТЯ
Mykhailo Povidaichyk
101-105
PDF
МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
Oksana Povidaychyk, Mariana Popyk
106-110
PDF
УРОК ГЕНДЕРНОЇ РІВНОСТІ ЯК ЗАСІБ УДОСКОНАЛЕННЯ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ
Svіtlana Pomyrcha
111-115
PDF
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРАВОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Olena Popadych
116-119
PDF
СТАНОВЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ БІБЛІОГРАФІЇ ТА БІОБІБЛІОГРАФІЇ В УКРАЇНІ
Iryna Rozman
120-123
PDF
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ МІЖДИСЦИПЛІНАРНОГО ПІДХОДУ
Tetyana Telychko
124-127
PDF
НАПРЯМИ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Oksana Tovkanets, Olga Mateiko
128-132
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ СУЧАСНИХ ДІТЕЙ В АСПЕКТІ СТАНОВЛЕННЯ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВЗАЄМИН
Mariia Fedorova
133-137
PDF
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА ЗАСАДАХ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
Аnnа Сhаіkоvskа
138-142
PDF
СВІТОВИЙ ДОСВІД ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ У ДОЗВІЛЛЄВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Nataliia Shepelieva
143-147
PDF
ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: РЕАЛЬНІСТЬ ЧИ ВИМИСЕЛ УЧЕНИХ?
Oleksandra Yankovych, Vita Hychka
148-152
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ ЗАКАРПАТТЯ
Tetiana Grabovska, Oleksandr Grabovskyy
154-159
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ
Olenа Demyanchuk, Iryna Adamovych
160-163
PDF
ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ МЕНЕДЖЕРІВ ОСВІТИ В УМОВАХ ПОЛІКУЛЬТУРНОГО РЕГІОНУ
Borys Kachur, Myroslava Kachur
164-168
PDF
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВЧИТЕЛЯ В УМОВАХ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ
Irina Kozhemyakina
169-173
PDF
ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ (ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД)
Oksana Kravchyna
174-179
PDF
ВИКОРИСТАННЯ ТРИАЛОГІЧНОГО НАВЧАННЯ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІВ
Viktor Oros, Vasyl Petechuk
180-184
PDF
ІНФОРМАЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ПЕДАГОГА В УМОВАХ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ
Tetiana Palko
185-190
PDF
КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ ТА ШКОЛА XXI СТОЛІТТЯ
Alica Petrasova, Anna Khymynets
191-196
PDF
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ СТАН ЖІНОК, ЯКІ СТАЛИ ЖЕРТВАМИ НАСИЛЬСТВА В СІМ’Ї
Liudmila Romanovska, Olena Vasylenko
197-200
PDF
ПАРАМЕТРИ ТА ІНДИКАТОРИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПІВ ПЕДАГОГІКИ ПАРТНЕРСТВА В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
Taisa Smagina, Oksana Shunevych
201-206
PDF
ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ БОГДАНА НАВРОЧИНЬСЬКОГО – ОДНОГО З ФУНДАТОРІВ ПОЛЬСЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ КУЛЬТУРИ
Tetiana Shostachuk
207-211
PDF
ОСНОВНА ХАРАКТЕРИСТИКА ОСВІТНЬОЇ КУЛЬТУРИ УГОРЩИНИ
Erika Juhász, István Bordás
212-219
PDF (English)
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Мова
English
Українська